Notowania

zakaz reklamy
27.08.2012 07:58

Napoje energetyczne będą słabiej promowane?

W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku.

Podziel się
Dodaj komentarz
(monkeybusinessimages/iStockphoto)

Producenci napojów energetycznych chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie swoich produktów. W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku.

Zakazane ma być kierowanie reklam do osób poniżej 12 roku życia, działania marketingowe w szkołach i zachęcanie do spożywania napojów energetycznych razem z alkoholem - informuje _ Puls Biznesu _.

Ma zostać też uruchomiona strona internetowa z informacjami na temat składników napojów i porównaniem ilości zawartej w nich kofeiny. Chęć zaakceptowania ograniczeń deklaruje pięciu czołowych producentów napojów energetycznych.

Czytaj więcej w Money.pl
Richard Branson wystąpił w reklamie Ekscentryczny milioner reklamuje oczywiście Virgin Mobile.
Banki tną wydatki na reklamę. Co to oznacza? Tylko w pierwszym kwartale tego roku wydatki na reklamę rosły.
Tagi: zakaz reklamy, napoje energetyczne, business news, wiadmomości, kraj, gospodarka, manager, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz