Producenci napojów energetycznych chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie swoich produktów. W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku.
Zakazane ma być kierowanie reklam do osób poniżej 12 roku życia, działania marketingowe w szkołach i zachęcanie do spożywania napojów energetycznych razem z alkoholem - informuje _ Puls Biznesu _.
Ma zostać też uruchomiona strona internetowa z informacjami na temat składników napojów i porównaniem ilości zawartej w nich kofeiny. Chęć zaakceptowania ograniczeń deklaruje pięciu czołowych producentów napojów energetycznych.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
Richard Branson wystąpił w reklamie Ekscentryczny milioner reklamuje oczywiście Virgin Mobile. | |
Banki tną wydatki na reklamę. Co to oznacza? Tylko w pierwszym kwartale tego roku wydatki na reklamę rosły. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.