Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Napoje energetyczne będą słabiej promowane?

0
Podziel się:

W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku.

Napoje energetyczne będą słabiej promowane?
(monkeybusinessimages/iStockphoto)

Producenci napojów energetycznych chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie swoich produktów. W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku.

Zakazane ma być kierowanie reklam do osób poniżej 12 roku życia, działania marketingowe w szkołach i zachęcanie do spożywania napojów energetycznych razem z alkoholem - informuje _ Puls Biznesu _.

Ma zostać też uruchomiona strona internetowa z informacjami na temat składników napojów i porównaniem ilości zawartej w nich kofeiny. Chęć zaakceptowania ograniczeń deklaruje pięciu czołowych producentów napojów energetycznych.

Czytaj więcej w Money.pl
Richard Branson wystąpił w reklamie Ekscentryczny milioner reklamuje oczywiście Virgin Mobile.
Banki tną wydatki na reklamę. Co to oznacza? Tylko w pierwszym kwartale tego roku wydatki na reklamę rosły.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)