Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Niezwykły pomysł na biznes. Powstanie kocia kawiarnia

0
Podziel się

Lauren Pears zebrała 109 tysięcy funtów na ten cel na internetowej stronie indiegogo. Służy ona zbieraniu kapitału na pomysły nie do sfinansowania pożyczką bankową.

Niezwykły pomysł na biznes. Powstanie kocia kawiarnia
(hawaya/iStockphoto)
bErvaBNN

Władze jednej z dzielnic wydały formalne zezwolenie na otwarcie lokalu, w którym będzie można wypić cappuccino i zjeść ciastko w towarzystwie kotów. Ich jedyna rolą będzie umilenie czasu gościom.

Relaksujący wpływ zwierząt, a zwłaszcza kotów jest powszechnie znany i wykorzystywany terapeutycznie. Ale w nowoczesnym wielkim mieście, jak Londyn, często trudno o własnego kota, a umowy najmu mieszkań przeważnie zawierają zakaz posiadania zwierząt.

Pomysł kocich kawiarń narodził się 15 lat temu w Japonii, a w Europie podbił już Wiedeń i Petersburg. W Anglii, pierwsza i jedyna jak dotąd kocia kawiarnia powstała w letniskowej miejscowości Totnes w hrabstwie Devon - może ze względu na jej popularność wśród emerytów.

bErvaBNP

Londyńska, pod nazwą Lady Dinah's Cat Emporium, to pomysł pani Lauren Pears, która zebrała 109 tysięcy funtów na ten cel na internetowej stronie indiegogo. Służy ona zbieraniu kapitału na pomysły nie do sfinansowania pożyczką bankową.

Kawiarnia powstanie w dzielnicy Shoreditch w samym sercu londyńskiego East Endu. Subskrybenci otrzymają w niej różne przywileje, w zależności od swego wkładu. Lokal będzie się składać z pomieszczenia tylko dla kotów, kuchni, gdzie koty nie będą mieć wstępu i głaskalni, gdzie koty będą podejmować przy kawie klientów.

Czytaj więcej w Manager.Money.pl
Lista chińskich miliarderów coraz dłuższa Na szczycie listy znalazł się szef korporacji Wanda, baron sektora nieruchomości Wang Jianlin, który w ciągu ostatniego roku podwoił swoje prywatne aktywa.
Jak dobrze zarządzać firmą? Oto metoda Analiza wskaźników finansowych nie wystarczy do tego, aby diagnozować sytuację firmy.
Najdroższa kampania świata Pozwalają je zrzucać z wysokości, palić, niszczyć i bić nimi rekordy prędkości. Dlaczego? Bo nic tak nie sprzedaje samochodów jak marketing ekstremalny.
bErvaBOq
business news
wiadomości
KOMENTARZE
(0)