Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

O Coca-Coli Amerykanie plotkują najchętniej

Jej największy rywal - Pepsi, zajął czwarte miejsce. Wyprzedziły go firmy telekomunikacyjne.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

Firma Keller Fay Group przyjrzała się ponad 25 tys. rozmów konsumentów o produktach przeprowadzonych w pierwszej połowie tego roku. Wzięto pod uwagę dyskusje w sieci oraz poza internetem.

Okazało się, że najczęściej na językach amerykańskich klientów jest Coca-Cola, dalej - AT&T, Verizon i Pepsi.

Eksperci twierdzą, że sukces lidera to efekt wirusowej kampanii rozpoczętej słynnym filmikiem, na którym pokazano eksperyment polegający na mieszaniu napoju z mentosami.

Podczas gdy pierwszą dwudziestkę zdominowały firmy technologiczne i telekomunikacyjne, to 32 procent ze wszystkich marek, które pojawiają się w dyskusjach stanowią właśnie produkty codziennego użytku - głównie artykuły spożywcze. I trudno się dziwić, klienci mają z nimi i ich reklamami najczęstszy kontakt.

Tagi: coca-cola, wiadomości, gospodarka
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz