Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
tvn
08.06.2007 13:59

Polsat wyprzedził TVN

W rankingu stacji telewizyjnych, pod względem wielkości cennikowych wpływów z reklam, pierwsze miejsce w maju zajął Polsat. Stacja ta odnotowała wzrost o 16,3 proc. i wyprzedziła TVN, który odnotował wzrost o 3,5 proc.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

W rankingu stacji telewizyjnych, pod względem wielkości cennikowych wpływów z reklam, pierwsze miejsce w maju zajął Polsat. Stacja ta odnotowała wzrost o 16,3 proc. wobec maja 2006 r. do 235,6 mln zł i wyprzedziła TVN, który odnotował wzrost o 3,5 proc. do 213,7 mln zł.

Takie dane opublikował w piątek portal wirtualnemedia.pl, przytaczając przygotowane dla niego dane firmy TNS OBOP (odnoszą się one do oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów).

W zaprezentowanym zestawieniu stacji telewizyjnych na trzecim miejscu znalazła się TVP1, której cennikowe wpływy z reklam zwiększyły się o 22,9 proc. do 165,4 mln zł. Czwarta w rankingu, TVP2 odnotowała wzrost o 5,5 proc. do 119,9 mln zł.

Pierwszą piątkę zamyka Polsat Sport, który w maju osiągnął cennikowe wpływy z reklam sięgające 28,3 mln zł. Wpływy z reklam TV4, zajmującej szóste miejsce, wzrosły o 29,8 proc. do 19,5 mln zł.

Natomiast kanał informacyjny TVN 24, siódmy w rankingu, zakończył maj zwyżką o 81,1 proc. do 18,2 mln zł.

Z opublikowanych danych wynika ponadto, że cennikowo TVN Siedem
odnotował spadek wpływów z reklam, o 16,5 proc. do blisko 10 mln zł i znalazł się na 14. pozycji wśród stacji.

Tagi: tvn, business news, giełda, wiadomości, gospodarka, manager, giełda na żywo
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz