Autor biblii brandingu, Kavin Lane Keller oraz jeden z najważniejszych głosów Ameryki, Simon Mainwaring, zdradzą tajniki nowoczesnego brand marketingu podczas Golden Marketing Conference - jedynej takiej w Polsce, w pełni biznesowej konferencji, która odbędzie się w dniach 29-30 września w Poznaniu.
Pierwszego dnia uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami stojącymi przed top managementem w realiach nowoczesnego brand marketingu. Będą mieli okazję wysłuchać Kevina Lane Kellera, który zaprezentuje 5 zasad tworzenia silnych marek w świecie nowego marketingu. Zademonstruje on potęgę marki oraz najczęstsze błędy, które popełniają nawet ci najwięksi specjaliści marketingu. Keller podzieli się także najnowszymi spostrzeżeniami, dotyczącymi sposobów wypracowania silnej pozycji, wyjaśni, jak upowszechniać markę w oszczędny sposób oraz jak stworzyć silne dochodowe programy do budowania marki. Drugim z prelegentów będzie założyciel We First, Simon Mainwaring, który przedstawi przyszłość biznesu społecznościowego, brandingu i zaangażowania konsumentów w proces jego tworzenia.
Złotą wiedzę o brandingu przekażą uczestnikom konferencji również uznani polscy eksperci w zakresie nowoczesnego marketingu: Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk oraz Michał Wawrzyniak. Poprowadzą oni - drugiego dnia Golden Marketing Conference - praktyczne warsztaty realizowane w obrębie trzech zróżnicowanych ścieżek tematycznych.
Golden Marketing Conference odbędzie się w najnowocześniejszym obiekcie kongresowym w Polsce – Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Więcej informacji: www.goldenmarketing.pl oraz https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference