Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Pracownicy ratują Starbucks. Sadzą drzewa

Pracownicy ratują Starbucks. Sadzą drzewa

Fot. PAP/EPA

Amerykański kawiarniany fast-food ma nowy pomysł na public relations.

Ostatnio światową prasę obiegły informacje o tym, jak obcy jest kawiarniom tej sieci ekologiczny sposób myślenia. Gazety pisały o tym, że w większości z tysięcy coffee shopów są ciągle odkręcone krany, co powoduje, jak policzyli dziennikarze The Sun, że marnotrawionych jest ponad 20 mln litrów wody dziennie. 

Sztab kryzysowy Starbucksa zadziałał. Specjaliści kreują teraz wizerunek firmy bardzo zaangażowanej w dbałość o otoczenie i to bynajmniej nie otoczenie biznesowe. Jak podaje firma w komunikacie, ponad 10 tys. pracowników zajmuje się dodatkowo pracą w różnych organizacjach charytatywnych. Teraz z wielką pompą ogłoszono, że załoga z kawiarni w Nowym Orleanie będzie pomagać odświeżyć miejskie parki, sadzić krzaczki i drzewa, a nawet malować budynki.  

W tej akcji nie ma nic nadzwyczajnego. Codziennie na całym świecie miliony ludzi angażuje się w wolontariat. To jednak skala oraz wymierny charakter przedsięwzięcia czyni z niego wydarzenie medialne. 

ZOBACZ TAKŻE:

 

usa, kawa, public relations, Starbucks, kawiarnie, sieć kawiarni
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie