Notowania

sieci
25.02.2009 20:10

Rośnie aktywność kobiet w internecie

Coraz więcej kobiet zainteresowanych jest serwisami społecznościowymi, zakupami i finansami online.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Edward Bock/Dreamstime.com)

Jak wynika z raportu wydawcy magazynu konsumenckiego IPC, o 53% wzrosła w ciągu 12 miesięcy liczba kobiet, korzystających z serwisów społecznościowych.

Badanie wykazało, że dwie trzecie kobiet uznaje tego typu portale za stały element codziennej aktywności internetowej - w 2007 roku deklarowało to jedynie 43% respondentek. Wzrasta również popularność telewizji online - zainteresowanie nią wykazuje 43% internautek, co jest blisko 40% wzrostem w porównaniu z 2007 rokiem.

Kobiety są też otwarte na zawieranie znajomości przez internet. Przyjaźnie zawarte online nie są niczym nowym dla ponad 30% badanych, a jedna czwarta spotkała e-znajomego na żywo. 25% internautek regularnie czyta fora internetowe (o 18% więcej niż rok wcześniej), a 20% aktywnie pyta i komentuje.

74% przedstawicielek płci pięknej korzysta z internetu codziennie. Wzrosła również liczba kobiet robiących zakupy w sieci (57%) oraz zarządzających swoimi finansami (60%).
_ "Badanie pokazało gdzie w sieci kobiety spędzają najwięcej czasu, co jest cenną informacją w kontekście budowania z nimi lepszej komunikacji online. To niezwykle cenna wiedza zarówno dla nas, jak i dla reklamodawców. Będziemy nadal przeprowadzać tego typu badania każdego roku" _, powiedziała Amanda Wiggington z IPC.

Źródło: Brand Republic

Tagi: sieci, zakupy, kobiety, online, badanie, rok, popularność, aktywność, portale, nowym, business news, manager, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz