Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
ryanair
16.05.2010 09:29

Ryanair porzucił pasażerów, a teraz za to zapłaci

Chmura pyłu uziemiła klientów linii lotniczych, a te im nie pomogły. Pomogło wojsko.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

*Włoski Urząd Lotnictwa Cywilnego (ENAC) nałożył w sobotę karę na irlandzkiego taniego przewoźnika lotniczego Ryanair w wysokości 3 mln euro za brak opieki nad swymi pasażerami, którzy zostali unieruchomieni na lotniskach we Włoszech po wybuchu islandzkiego wulkanu. *

ENAC przytoczył 178 przypadków, w których Ryanair nie wywiązał się ze swoich obowiązków wobec pasażerów w okresie od 17 do 22 kwietnia tego roku, kiedy linie lotnicze w Europie odwołały setki lotów.

Jak podkreślił ENAC, Ryanair pozostawił ich bez żadnej pomocy. Postępowanie irlandzkiego przewoźnika - głosi komunikat - kontrastowało z postępowaniem innych linii lotniczych.

Według ENAC, pasażerom Ryanair, którzy koczowali na lotnisku w Rzymie musiały pomagać służby i instytucje włoskie.

ZOBACZ TAKŻE:

Tagi: ryanair, kara, chmura pyłu, pasażerowie, uziemieni, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz