Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

*W kinowej wersji serialowego hitu główne role zagra osiem marek. Film ma szansę ze względu na dużą popularność stać się eldorado dla producentów. *

Produkty, które mają wesprzeć film, pojawią się na ekranie, ich nazwy kilkakrotnie wypowiedzą główne aktorki. Jest więc szansa, że idąc śladem agenta 007, Sarah Jessica Parker nie będzie zamawiała wódki z sokiem, ale wódkę Skyy.

W zamian za "obsadzenie" w filmie, producenci, m.in Campari, aktywnie włączą się w promocję filmu tuż przed premierą. W barach pojawią się drinki inspirowane filmowymi bohaterkami, w sklepach - plakaty i ulotki promujące film.

W zestawie największych marek znajdą się oprócz Campari: Coty, Glacéau, Skyy vodka, Bag Borrow or Steal, Mercedes Benz.

Chris Carlisle, dyrektor odpowiedzialny za marketing w Time Warner mówi, ze film jest skierowany do kobiet i takie też są marki współpracujące.

Tagi: seks w wielkim mieście, business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz