Notowania

marki
04.02.2009 18:10

Tesco uruchomi odzieżowy sklep internetowy

Brytyjski oddział Tesco zapowiedział utworzenie sklepu internetowego łączącego wszystkie odzieżowe marki dyskontu.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/dpa)

Brytyjski oddział Tesco zapowiedział utworzenie sklepu internetowego łączącego wszystkie odzieżowe marki dyskontu - zapowiada serwis Marketingvox.com

Florence & Fred, Cherokee, oraz nowa marka odzieży dziecięcej My Favourite Things mają być początkowo promowane przez gwiazdę zespołu Sound of Music - Connie Fisher. Pierwsza kolekcja trafi do sklepu online jesienią tego roku.

Według przedstawicieli brytyjskiego oddziału Tesco, planowany sklep internetowy ma zdecydowanie różnić się od strony głównej dyskontu. Ma równocześnie kontynuować politykę cenową firmy, dzięki czemu inicjatorzy przedsięwzięca spodziewają się zdobyć klientów..

- _ Na konsumentów wciąż wywierana jest presja, w obecnej chwili jeden na czterech kupujących wybiera dobra dyskontowe _ - twierdzi CEO Tesco, Sir Terry Leahy.

Leathy przewagę Tesco widzi jednak w asortymencie, który w przypadku dyskontu bedzie zdecydowanie większy niż innych internetowych sklepach odzieżowych na rynku.

Jak podał serwis Marketingvox.com, handel odzieżą online to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w ramach e-commerce. Jeśli prognozy ekspertów okażą się trafione do roku 2016 jego wartość tylko w Wielkiej Brytanii wyniesie 6 mld GBP, dzięki czemu będzie on stanowił 13 proc. brytyjskiego rynku odzieżowego ogółem.

Tagi: marki, serwis, marka, sklep, nowa, online, tesco, ceo, kolekcja, internetowych, business news, manager, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz