Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

TVP nie zarobi na Euro 2012

0
Podziel się:

W ocenie prezesa Telewizji Polskiej Juliusz Brauna, dla spółki, którą kieruje, przyszły rok będzie bardzo trudny pod względem finansowym.

TVP nie zarobi na Euro 2012
(Drozdi-Pn/Wikipedia)

Juliusz Braun poinformował dziennikarzy, że wprawdzie w mijającym roku TVP wypracowała zysk, ale w przyszłym spodziewa się strat - w związku kosztami cyfryzacji i przede wszystkim z mistrzostwami Euro 2012.

- _ Wbrew takim potocznym opiniom, na Euro nie da się zarobić tyle, ile trzeba zapłacić. Generalnie beneficjentem korzyści związanych z Euro jest UEFA, która wprowadza niezmiernie ścisłe restrykcje, łącznie z tym, że nie mogę państwu powiedzieć ile Telewizja Polska płaci za te prawa. Mogę powiedzieć, że płaci znacznie powyżej 100 mln złotych _ - wyjaśnił prezes TVP.

POSŁUCHAJ WYPOWIEDZI JULIUSZA BRAUNA:

W tym roku TVP wypracowała zysk w wysokości 15 milionów złotych. Nie podliczono jeszcze grudnia. Budżet spółki wynosi półtora miliarda złotych.

Czytaj więcej o Euro 2012
[ ( http://static1.money.pl/i/h/21/t153877.jpg ) ] (http://manager.money.pl/styl/artykul/ostatnia;faza;sprzedazy;biletow;na;euro;2012,123,0,987515.html) Można jeszcze kupić bilety na Euro 2012 Sprzedaż zaczyna się dziś i potrwa do 29 lutego 2012 roku.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/211/t86739.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/za;malo;wagonow;na;euro;2012;pkp;intercity;chce;wynajac,245,0,985077.html) Mało wagonów na euro. Wynajmą od Niemców Spółka kolejowa ma rozmawiać z przedstawicielami kolei niemieckich o możliwości pożyczenia od nich wagonów na czas mistrzostw.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/157/t197533.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/kaczynski;o;euro;2012;jest;szansa;by;wyjsc;z;grupy,213,0,981973.html) Kaczyński o losowaniu Euro 2012: Szansa... Lider PiS ocenił, że losowanie drużyn, z którymi zmierzy się polska reprezentacja piłkarska podczas Euro 2012, było dla Polski korzystne.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)