Notowania

frugo
25.10.2011 13:42

Wielki sukces Frugo. Niedługo nowy smak

Napój, który wrócił na rynek po prawie 10 latach nieobecności, już w pierwszym miesiącu sprzedaży o 220 procent pobił zakładane przez firmę wyniki.

Podziel się
Dodaj komentarz
(frugo/mat.pras.)

Spółka Food Care wprowadziła Frugo z powrotem na sklepowe półki w lipcu tego roku. Mimo że firma nie przeprowadziła dużej kampanii reklamowej, napój sprzedaje się znakomicie. Reklamujące napój bilboardy pojawiły się w większych miastach Polski dopiero we wrześniu.

Liczbę sprzedanych butelek Frugo można liczyć już w dziesiątkach milionów. Tymczasem Food Care pracuje już nad nowym smakiem napoju. Na początku października w sklepach pojawiło się nowe, białe Frugo o smaku ananasowo-bananowo-kokosowym, z domieszką owoców liczi. Następne Frugo będzie niebieskie.

Taki kolor wybrali fani Frugo na Facebooku. Firma już prowadzi prace nad jego smakiem. To jednak nie koniec nowości. Wkrótce pojawić mają się na rynku 750 ml butelki napoju. Ma mieć ona taki sam kształt, jak butelki Frugo z lat 90.

Frugo po raz pierwszy pojawiło się na rynku w latach 90. i zyskało status napoju kultowego wśród młodych ludzi, m.in. dzięki nowatorskim, jak na tamte czasy reklamom. W 2002 roku marka została sprzedana firmie Krynica-Zdrój i zaczęła tracić na znaczeniu. Po bankructwie firmy napój zniknął z rynku. W marcu 2011 prawa do marki i oryginalnej receptury Frugo nabyła spółka Food Care.

Czytaj w Money.pl
To dzięki niemu Frugo wraca do sklepów _ - Porażka z Tigerem postawiła przed nami wyzwania, ale także podsunęła nam nowe pomysły - _ mówi Wiesław Włodarski, twórca koncernu FoodCare. Do portfolio firmy dołączył niedawno popularny w latach 90. napój.
Snoop Dogg w kampanii napoju. Zakażą? Prokuratorzy generalni z 17 stanów USA namawiają firmę Pabst Brewing Co, do zatrzymania produkcji nowego napoju Blast.
Napoje energetyczne mogą zabić Według amerykańskich naukowców, nie powinny ich pić dzieci, a także młodzież.
Tagi: frugo, business news, wiadmomości, gospodarka, manager
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz