Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
tłum. Robert Susło
|

Wielkie domy mody stawiają na wirtualne sklepy

0
Podziel się:

Kolejka do przebieralni i kasy? Teraz ma się to zmienić.

Wielkie domy mody stawiają na wirtualne sklepy
(Art Comments/CC/Flickr.com)

Kolejka do przebieralni i kasy, pasujący rozmiar wyprzedany a obsługa wszędzie, tylko nie tam, gdzie trzeba. Zakupy w Zarze to częściej frustracja niż przyjemność. Dotychczas. Teraz ma się to zmienić.

Dom mody otwiera podwoje do swojego nowego sklepu internetowego obiecując nieograniczone i przyjemne zakupy klikając myszką. Dodatkowo dostępne są także specjalne aplikacje na iPhona i iPada.

Eksperci są zdania, że handel online pozwoli Zarze zwiększyć obrót nawet o pięć procent. Należąca do grupy Inditex Zara jest flagową marką koncernu i przynosi mu prawie dwie trzecie obrotu z jedenastu miliardów euro. Oczekiwana przede wszystkim przez klientów obecność w internecie ma zapewnić przedsiębiorstwu kontrolę zbytu i cen oraz wzmocnić markę.

Aby przedstawić się w korzystnym świetle marki jak Louis Vuitton, Prada i Diesel Black Gold organizują swoje pokazy mody także w internecie. Calvin Klein Collection zaprezentował swój nowojorski pokaz mody także na swoim profilu na Facebooku. Tymczasem Giorgio Armani poinformował w tym tygodniu, że zamierza nadal wspierać kierunek studiów magisterskich E-Fashion na mediolańskiej Uni Politecnico.
Korzyści płynące z obecności w sieci odkrywają nie tylko marki masowe jak Zara czy Esprit. Wiara w potęgę bitów i bajtów jest przy tak duża, że niektóre domy mody rezygnują całkowicie z własnych tradycyjnych sklepów. Pod koniec roku na niemieckim rynku pojawi się ponownie amerykański filialista Gap, który wycofał się z Niemiec przed sześciu laty. Teraz próbuje powrócić na rynek ze sklepem internetowym.

Wiele fantazji w walce o klientów online wykazuje należąca do największego producenta dóbr luksusowych LVMH ekskluzywna marka Gucci. Włoski dom mody uruchomił w tym tygodniu własny wirtualny sklep i zamierza transmitować na żywo swój mediolański pokaz mody. Za pośrednictwem Facebooka wielbiciele marki będą mieli możliwość ubiegać się o najlepsze wirtualne miejsca podczas pokazu.

Miejsca w pierwszym rzędzie przypadną tym, którzy zgromadzą największą grupę przyjaciół. Za pomocą kamery wirtualni goście pokazu będą mogli poznać z bliska ekskluzywny świat mody i wymieniać ze sobą komentarze za pośrednictwem Facebooka i Twittera. Marce Gucci zapewni to szturm na stronę internetową sklepu.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/94/t97886.jpg ) ] (http://manager.money.pl/ludzie/portrety/artykul/samy;liechti;zyje;z;abonamentu;na;skarpety,59,0,627515.html) Samy Liechti żyje z abonamentu na skarpety Swoją firmę wymyślił na spotkaniu z Japończykami, gdy kazali mu ściągnąć buty.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/201/t93129.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/calvin;klein;i;hilfiger;pod;jednym;dachem,30,0,600606.html) Calvin Klein i Hilfiger pod jednym dachem Koncern PVH przejmie za 3 mld dolarów markę Tommy Hilfiger. Dołączy do Calvina Kleina i DKNY.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/48/t45616.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/chinczycy;przejma;legende;mody;za;20;mln;euro,159,0,486047.html) Chińczycy przejmą legendę mody? Za 20 mln euro Pierre Cardin traci popularność w Europie. Ale w Azji trzyma się mocno.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)