Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
getin bank
26.06.2006 08:55

Wirtualne wyścigi w GETIN Banku

GETIN Bank wystartował z nową kampanią reklamową, promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje wrocławska agencja interaktywna MindChili.

Podziel się
Dodaj komentarz

GETIN Bank wystartował z nową kampanią reklamową, promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje wrocławska agencja interaktywna MindChili

Kampania potrwa do końca 2006 roku i jest adresowana do osób poszukujących kredytu na zakup pojazdu. Jej twórcy zamierzają dotrzeć do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej, dzięki starannie sprofilowanej kampanii reklamowej.

- Na potrzeby kampanii stworzono dedykowany usłudze GETIN Auto Kredyt serwis produktowy. Został on zoptymalizowany pod kątem ścieżki zakupu oferowanej usługi. Ma charakter ściśle informacyjny i usługowy, nie oferuje treści, które mogłyby rozproszyć uwagę potencjalnego klienta - mówi Dorota Żmiejko, Specjalista ds. Marketingu z GETIN Bank.

Serwis ma ułatwić potencjalnemu klientowi podjęcie decyzji o skorzystaniu z kredytu i zachęcenie go do przesłania elektronicznego wniosku kredytowego. Internauta znajdzie w nim listę najważniejszych cech kredytu, informacje dotyczące jego przyznawania oraz wymaganych dokumentów. W podjęciu decyzji ma również pomóc kalkulator kredytowy, umożliwiający obliczenie wysokości rat wraz z planem ich spłaty.

Dodatkową zachęta do wzięcia kredytu jest konkurs dla kredytobiorców - każdy, kto w okresie trwania kampanii podpisze umowę kredytową GETIN Auto Kredytu ma szansę wygrać wyjazd na zawody Grand Prix Formuły 1 rozgrywane na torze Monza pod Mediolanem.

Serwisowi towarzyszą działania reklamowe obejmujące reklamę w wybranych serwisach motoryzacyjnych oraz internetowych auto giełdach, wysyłkę e-maili reklamowych do użytkowników największych polskich portali oraz reklamę w wyszukiwarkach.

Sam serwis zoptymalizowany jest pod kątem słów kluczowych używanych przez Internautów poszukujących kredytu na zakup auta.

- Równolegle do kampanii produktowej prowadzimy działania w zakresie marketingu wirusowego, które mają za zadanie skierować jak największą liczbę internautów do serwisu GETIN Auto Kredyt. Serwis promujemy w niekonwencjonalny sposób poprzez rozrywkę i zabawę - podstawą jest internetowa gra w wyścigi samochodowe pod nazwą "GETIN Auto Cup. Ścigaj się z GETIN Bankiem" - wyjaśnia Wojciech Morawski, menedżer z agencji interaktywnej MindChili.

Gra polega na przejechaniu bolidem 3 okrążeń trasy na czas - kto szybszy, ten lepszy. W trakcie przejazdu należy unikać zdradliwych plam oleju i trzymać się toru (zjazd na pobocze zwalnia bolid). Warto też zbierać bonusy w postaci zielonych stoperów, które odejmują kilka sekund jakże cennego czasu. Najlepsze wyniki graczy można śledzić na bieżąco w dostępnym w serwisie Rankingu Najszybszych.

Każdy zarejestrowany gracz ma szansę zdobyć nagrody sezonowe, które do końca roku co miesiąc (z przerwą wakacyjną w lipcu i sierpniu) przyznawane są najszybszym graczom. Nagrodami są galanteria skórzana i firmowe gadżety GETIN Banku. W trakcie kampanii planowany jest dalszy rozwój gry - zmiany tras i nowe zaskakujące pojazdy do wyboru.

Tagi: getin bank, business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz