Notowania

tesco
28.03.2011 06:02

Wojna na ceny Tesco. Klienci sprytniejsi

Brytyjski supermarket obiecał zwracać różnicę w cenie. Nie przewidział, że będzie go to kosztowało aż tak wiele

Podziel się
Dodaj komentarz
(Ian Muttoo/CC/Flickr)

Największa brytyjska sieć hipermarketów obiecała, że zwróci klientom w bonach dwukrotność różnicy ceny, jeżeli produkty, które kupują w sklepach Tesco, znajdą taniej w konkurencyjnej sieci Asda.

_ The Telegraph _ podkreśla, że firma nie doceniła sprytu kupujących. Rozpoczęli oni masowy wykup tych towarów, które akurat były sprzedawany w promocjach cenowych w sklepach Asda. Na forach internetowych zaroiło się od porad, które produkty warto kupować, by skorzystać z promocji. W efekcie klienci odzyskiwali spore kwoty z tytułu wykorzystania mechanizmu promocji.

Zobacz, jak w 2007 roku Spice Girls reklamowały Tesco:

Okazało się, że jest ona zbyt kosztowna. By zatrzymać proceder Tesco ograniczyło do 20 funtów wartość wydawanych w ramach gwarancji ceny kuponów. Pierwotny limit wynosił 100 zł.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/76/t86348.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/ekspansja;giganta;zakonczy;wojne;supermarketow,251,0,686075.html) Ekspansja giganta zakończy wojnę supermarketów? Największa brytyjska sieć planuje otwarcia sklepów.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/212/t92628.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/ostatni;z;wielkich;na;wyspach;wchodzi;w;e-zakupy,136,0,674440.html) Ostatni z wielkich na Wyspach wchodzi w e-zakupy Brytyjskie supermarkety Morrisons planują uruchomienie sklepu internetowego.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/146/t89234.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/eko-sukces;na;wyspach;foliowki;wyszly;z;mody,190,0,665278.html) Eko-sukces na Wyspach: foliówki wyszły z mody W brytyjskich hipermarketach klienci używają o połowę mniej toreb niż cztery lata temu.
Tagi: tesco, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager, gospodarka światowa
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz