Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
jedzenie
07.07.2008 09:00

Zeer.com, czyli social shopping w warzywniaku

Czy portal społecznościowy dla klientów sklepów spożywczych ma szansę na powodzenie?

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

Zeer.com postanowiło ułatwić życie klientom sklepów spożywczych. Strona internetowa z Cambridge ma na celu wykorzystanie doświadczeń wszystkich konsumentów po to, aby stworzyć bazę ,,recenzji" kupowanych produktów.

Strona pełni funkcję częściowo wyszukiwarki produktów, częściowo portalu społecznościowego. Użytkownicy mogą wyszukać produkty spożywcze za pomocą kategorii takich, jak nazwa, zawartość glutenu, bądź ilość kalorii. Mogą również tworzyć profile, łącząc się w grupy ludzi, którzy lubią kupować podobne produkty.

Zeer zapowiada, że serwis dostępny będzie wkrótce również na telefonach komórkowych. W ten sposób będzie można sprawdzić recenzje produktów będąc już w sklepie, wpisując ich nazwę do wyszukiwarki. Dodatkowo, jeśli ktoś stworzył listę zakupów za pomocą serwisu, nie musi brać ze sobą papierowego odpowiednika.

Nie wiadomo, czy pomysł się przyjmie. W przypadku wielu produktów spożywczych ludzie nie potrzebują rady. Jeśli ktoś np. od lat kupuje mleko jednej firmy, to nie musi zaglądać na stronę, by się upewnić, że jest smaczne. Strona mogłaby być jednak interesująca dla ludzi z bardziej wysublimowanymi nawykami żywieniowymi.

Zeer będzie mogło zarabiać na reklamach, a jeśli dodatkowo skupi dużą liczbę użytkowników, będzie doskonałym narzędziem dla alergików bądź ludzi o dużych wymogach dietetycznych.

Tagi: jedzenie, business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz