Notowania

linked in
30.07.2015 11:54

Znany serwis społecznościowy przyznaje się do błędu

LinkedIn, serwis społecznościowy specjalizujący się w kontaktach biznesowych i zawodowych, będzie wysyłał swoim użytkownikom mniej maili - czytamy na oficjalnym blogu firmy.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Nan Palmero/CC/Flickr)

O istotnej zmianie w kontaktach z użytkownikami poinformował osobiście starszy dyrektor ds. zarządzania produktem, Aatif Awan. Zmniejszenie liczby powiadomień wysyłanych do posiadaczy konta na LinkedIn ma być odpowiedzią na "liczne skargi" - czytamy we wpisie Awana, opatrzonym nagłówkiem "Mniej znaczy więcej".

Maile kierowane do użytkowników serwisu mają być nie tylko rzadsze, ale też "bardziej merytoryczne". Indywidualni użytkownicy nie będą już dostawać osobnych wiadomości za każdym razem, kiedy ktoś poprosi ich o dodanie do listy kontaktów. Zamiast tego raz na tydzień otrzymają podsumowanie dotyczące liczby tego typu próśb.

Tygodniowe sprawozdania w miejsce każdorazowych powiadomień będą wysyłane również do członków grup na LinkedIn, zrzeszających np. przedstawicieli danej branży lub osoby o podobnych zainteresowaniach.

Zdaniem kierownictwa serwisu, dzięki wprowadzonym zmianom liczba maili wysyłanych do użytkowników LinkedIn zmniejszy się o 40 proc.

Międzynarodowa społeczność zarejestrowanych członków LinkedIn, który został uruchomiony w maju 2003 r., liczy obecnie ponad 360 mln osób. Od 2011 r. akcje serwisu są przedmiotem handlu na nowojorskiej giełdzie New York Stock Exchange.

Tagi: linked in, business news, strategie firm, manager, strategie, z rynku, najważniejsze
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz