Przychody spółki po czterech kwartałach wyniosły 106,3 mln zł, rosnąc o 30% w stosunku do poprzedniego roku. Zysk netto liczony narastająco zwiększył się o 186%, przekraczając 5,23 mln zł. Zysk operacyjny wzrósł o 70%, do kwoty 8,85 mln zł.
Zarząd podtrzymał prognozę skonsolidowanych wyników na rok 2006. Zakłada ona trzykrotny, w stosunku do ubiegłego roku, wzrost zysku netto - do 6,47 mln zł oraz 10,89 mln zł zysku operacyjnego, przy przychodach w wysokości 112,33 mln zł.
Po czterech kwartałach 2006 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Gino Rossi wyniosły 117,5 mln zł, wzrastając o 24,06% w stosunku do poprzedniego roku.
Na stały wzrost przychodów wpływa przede wszystkim systematyczne powiększanie sieci salonów firmowych. W czwartym kwartale spółka otworzyła 5 salonów „Vanita" i 4 - marki „gino rossi". Obecnie Spółka posiada 86 sklepów w Polsce (w tym 6 marki „Vanita", 4 - „Geox" i 76 salonów „gino rossi") oraz 20 za granicą. Włączona do grupy kapitałowej spółka SIMPLE wniosła kolejne 28 sklepów firmowych oraz 6 punktów w salonach Royal Collection.
"W 2006 roku zrealizowaliśmy ponad połowę planu rozbudowy sieci sprzedaży, zakładanej na lata 2006-2008" - podkreśla Maciej Fedorowicz, Prezes Zarządu Gino Rossi S.A. "Dynamiczne zwiększanie liczby sklepów firmowych „gino rossi", „Vanita" oraz „SIMPLE", zarówno w kraju, jak i za granicą, jest - obok realizacji strategii budowy grupy modowej Gino Rossi - głównym czynnikiem, który wpłynie na efekty finansowe naszej działalności w kolejnych latach" - ocenia Maciej Fedorowicz.