Notowania

strategie
07.07.2014 12:47

„Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruch” – pierwsza polska książka o personal brandingu

Jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube, czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe i czy warto jest budować markę przez udział w konferencjach oraz seminariach – odpowiedzi m.in. na te pytania poznamy z książki „Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruch” Macieja Dutko. To pierwsza polska publikacja dotycząca kwestii personal brandingu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube, czym są i jak stosować "dźwignie brandingowe i czy warto jest budować markę przez udział w konferencjach oraz seminariach – odpowiedzi m.in. na te pytania poznamy z książki „Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruchMacieja Dutko. To pierwsza polska publikacja dotycząca kwestii personal brandingu.

Personal branding to pojęcie ciągle zyskujące na popularności. W książce„Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruch” Maciej Dutko *wziął pod lupę temat kreowania swojego wizerunku. Wielu z nas pracuje nad własną marką już nie tylko przy tworzeniu CV, ale także będąc prelegentem na konferencjach, wykładowcą na uczelni wyższej czy prowadząc bloga albo własny biznes. *Książka ukaże się jeszcze w te wakacje - w sierpniu.

Jak twierdzi Maciej Dutko - autor, te 160 stron, to przyjemna lektura dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach.

Kreowanie własnej marki nadal brzmi enigmatycznie? Jeśli na którekolwiek z poniższych pytań nadal poszukujesz odpowiedzi, ta książka jest dla Ciebie.

Jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
Jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
Czym są i jak stosować "dźwignie brandingowe”?
Czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
Dlaczego Twoje CV jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
Jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
Jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają... kiedy jesteś droższy od innych?

Co ciekawe, będąc specjalistą w zakresie działalności w internecie, Maciej Dutko, postanowił wykorzystać jego potencjał poprzez zbiórkę pieniędzy na wydanie „Efekt Tygrysa – puść swoja markę w ruch” na portalu crowdfundingowym PolakPotrafi.pl: http://www.efekttygrysa.pl/. Każdy z nas może wpłacić symboliczną złotówkę, albo więcej, według uznania, przez co przyczyni się do uzyskania potrzebnej do druku kwoty.

„Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruch” ukaże się już w sierpniu 2014 roku.

Więcej informacji na temat publikacji:http://efekttygrysa.pl/

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz