Notowania

administracja
02.10.2014 13:00

BIG DATA: Think Big CEE Congress

4 i 5 listopada w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się BIG DATA: Think Big CEE Congress, jedyne międzysektorowe spotkanie decydentów z branż: finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, IT, energetycznej, e-commerce i innych. Wydarzenie to stanowi neutralną platformę do dyskusji, wymiany poglądów i doświadczeń, jest także doskonałą okazją do nawiązania i zacieśnienia relacji biznesowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

4 i 5 listopada w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się BIG DATA: Think Big CEE Congress, jedyne międzysektorowe spotkanie decydentów z branż: finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, IT, energetycznej, e-commerce i innych. Wydarzenie to stanowi neutralną platformę do dyskusji, wymiany poglądów i doświadczeń, jest także doskonałą okazją do nawiązania i zacieśnienia relacji biznesowych.

Zakres tematyczny Kongresu współtworzony jest przez Radę Programową, której przewodzi Maciej Witucki. Skupia ona prezesów największych firm z powyższych sektorów, którzy zainteresowani są tematyką wykorzystania Big Data, przedstawicieli administracji i organizacji związanych z branżą. Kreowana przez Radę tematyka wydarzenia gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny podejmowanych podczas kongresu dyskusji.

Ideą Kongresu jest pokazanie szans i zagrożeń, możliwości i obaw, jak również obecnych
i planowanych uwarunkować prawnych, które determinować będą działania firm w przyszłości. Wydarzenie staje się unikatowe dzięki biznesowemu podejściu do poruszanych zagadnień, a także obecności Gości zagranicznych, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wzbogacą dyskusję, pokazując praktyczne przykłady wdrożeń z zachodnich rynków.

Główne obszary tematyczne:

  • Szanse i zagrożenia dla finalnych konsumentów
  • Prawo i regulacje a przetwarzanie danych
  • Praktyczne przykłady wdrożeń
  • Monetyzacja Big Data
  • Międzysektorowa wymiana danych

Wśród prelegentów m.in.:

  • Stephen Brobst, Chief Technology Officer for Teradata Corporation
  • Mike Turner, Director Center of Excellence, SAS Institute
  • Wojciech Rafał Wiewiórowski, Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
  • Sławomir S. Sikora, Prezes Zarządu, Bank Citi Handlowy
  • Matt Ariker, Chief Operating Officer, Consumer Marketing Analytics Center, McKinsey & Company

Więcej informacji:

Aneta Pernak, Dyrektor Działu Produkcji Projektów Strategicznych

Tel. +48 22 379 29 18

a.pernak@mmcpolska.pl

Tagi: administracja, strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz