Notowania

strategie
03.04.2012 14:03

BUSINESS SOPOT FESTIVAL I KONGRES DYREKTORÓW MARKETINGU JUŻ W KWIETNIU!

W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkają się czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata

Podziel się
Dodaj komentarz

W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkają się czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata. W trakcie 4 dni odbędą się prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można poznać najnowsze trendy w marketingu oraz wymienić się doświadczeniami. Jako goście specjalni wystąpią m.in. dr Thomas Nicolai, Johann Wachs, Michael Leander i Robert Majkut. Organizatorem wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca branżowych serwisów internetowych.

Business Sopot Festival jest unikalnym w tej części świata wydarzeniem biznesowym, którego celem jest poznanie najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu, prezentowanych przez najwyższej klasy ekspertów. Ponadto będzie to okazja do zobaczenia najnowszych rozwiązań technologicznych, nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także zainwestowania w nowe przedsięwzięcia. BSF będzie składać się z paneli, skupiających się na osobnych tematach, które jednocześnie będą się uzupełniały, w tym Kongresu Dyrektorów Marketingu, Leaders in Poland, Business & Lifestyle Expo, Business Fast Date oraz StartUp Show.

_ Business Sopot Festival ma osiągnąć pozycję najważniejszego w Polsce spotkania praktyków biznesu. Jego elastyczna i innowacyjna formuła wymiany wiedzy, doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest dostępna dla różnych przedstawicieli biznesu. Uczestnikom dajemy możliwość spotkania oraz poznania praktyków i ekspertów biznesu, którzy dzięki swojej pracy i oryginalnym pomysłom odnieśli spektakularny, światowy sukces _ – mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun.

Najważniejszą częścią wydarzenia będzie Kongres Dyrektorów Marketingu. To właśnie wtedy będzie można wysłuchać prelekcji specjalistów, takich jak dr Thomas Nicolai (Managing Director, sociomantic labs), Johann Wachs (Planning Director CEE, Grey Group), Michael Leander (CEO, Michael Leander Company) czy Robert Majkut (Robert Majkut Design). Przez dwa dni uczestnicy będą mogli swobodnie wybierać prelekcje odbywające się w kilku salach, poznawać wystawców oraz wymieniać doświadczenia. Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: najnowsze badania i trendy, strategia marki i komunikacji, marketing mix, web 3.0, design i product development, SoLoMo (Social Local Mobile), user experience oraz lojalność klienta. Program dostępny jest na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Podczas Kongresu zostaną wyłonieni laureaci konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2011”.

W trakcie Business Sopot Festival odbędą się także imprezy towarzyszące. Jedną z nich będzie Business Fashion Night, jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce. W ramach wieczoru redakcja FASHION Magazine zorganizuje Fashion People 2012 (daw. Oskary Fashion), przyznając nagrody najlepiej ubranym Polakom w takich kategoriach jak: Media, Biznes, Film, Muzyka i Moda. Kolejnymi atrakcjami wokół Business Sopot Festival będą: Boat Show Sopot, *czyli wystawa oraz zwiedzanie jachtów i motorówek, oraz * *Golf Academy, *czyli zorganizowana we współpracy z Discovery Golf, jednodniowa akademia golfa.

* Partnerami Kongresu są:*

PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, GREY Group, Dragon Rouge, 180hearbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA oraz PKPP Lewiatan.

Honorowy patronat nad Festiwalem objęło Miasto Sopot.

*Polska strona kongresu: *www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu www.cmocongress.com
Strona konkursu www.dyrektormarketinguroku.pl

Akredytacje dziennikarskie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/
*Strona organizatora *www.mediarun.pl

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz