Notowania

strategie
20.09.2013 12:30

E-commerce Trends 2013 oraz V edycja Targów eHandlu już 23 i 24 września

W najbliższy poniedziałek rusza największe w Polsce wydarzenie dotyczące e-handlu. Połączone konferencja Ecommerce Trends oraz Targi eHandlu odbędą się na Stadione Narodowym w Warszawie. Celem tych spotkań jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać biznes poza tradycyjnymi kanałami. Organizatorem konferencji jest NoNoobs.pl S.A., patronat nad wydarzeniem objęło Money.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

W najbliższy poniedziałek rusza największe w Polsce wydarzenie dotyczące e-handlu. Połączone konferencja Ecommerce Trends oraz Targi eHandlu odbędą się na Stadione Narodowym w Warszawie. Celem tych spotkań jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać biznes poza tradycyjnymi kanałami. Organizatorem konferencji jest NoNoobs.pl S.A., patronat nad wydarzeniem objęło Money.pl.

„Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę, o jakiej jeszcze kilka lat temu nie mogliśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim – to wizja, która kusiła nas od dawna – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl

W trakcie 2 dni na Stadionie Narodowym zaprezentują się praktycy e-commerce, przedstawiciele wiodących firm działających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać ponad 30 prelekcji, wykładów i dyskusji oraz ziąć udział w warsztatach Szkoły e-Commerce Polska. Na konferencji będą poruszane między innymi następujące zagadnienia:

- wykorzystanie marketing automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną,

- procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-mail marketignu, dynamicznej treści na stronie www i call center,

- wykorzystanie mobile do zwiększenia sprzedaży w sklepach online,

- skuteczne używanie retargetingu i audience targetingu w branży e-commerce,

- odróżnianie platform e-mailingowych dla e-commerce oraz zwykłego systemu mailingowego,

- uzyskiwanie zwrotu z inwestycji w kampanie e-mail marketingowe,

- nowe rozwiązania płatnościowe.

Wśród prelegentów znajdą się między innymi: Stephen Madera z Kantar Retail, który opowie o przyszłości branży e-commerce i cechach wyróżniających sklepy najlepiej dostosowane do wymagań zarówno współczesnego, jak i przyszłego klienta; kluczowe trendy w logistyce e-commerce na najbliższe lata przedstawi Rafał Brzoska, twórca i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należy największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost; swoje spojrzenie na kwestię obsługi posprzedażowej przedstawi także Marek Cynowski, dyrektor e-commerce Poczty Polskiej.

Podczas konferencji zostaną także rozdane Ekomersy 2013, czyli coroczne nagrody dla najlepszych e-sklepów.

Partnerami konferencji są: e-commerc Polska Izba Gospodarki Elektronicznej, Poczta Polska, Go.pl, Beemail, Apsis, Napoleon, Tyntec, Webtrekk, Adkontekst, Funbox, Fact Finder, Sare, SALESmanago, Przelewy24, PayPal,

Patronat objęli: Polskie Badania Internetu, Golbach Audience, Ad Monkey, Gazeta.pl, Interia.pl, Mam Startup, Nowy Markating, Onet.pl, Puls Biznesu, Reatail360.pl, Proseed, Ecommerce.edu.pl, Nowoczesna Firma oraz Money.pl

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz