Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

III Forum Sprzedaż & Marketing B2B

0
Podziel się:

To najważniejsze wydarzenie dla profesjonalistów sektora B2B. W tym roku program forum zdominowały takie tematy jak: budowanie relacji w kanałach omni-channel, wykorzystanie content marketingu w działach b2b, programy lojalnościowe, marketing relacyjny oraz eCommerce w B2B.

III Forum Sprzedaż & Marketing B2B
bEDRmFat

W tym roku program zdominowały takie tematy jak: budowanie relacji w kanałach omni-channel, wykorzystanie content marketingu w działach b2b, programy lojalnościowe, marketing relacyjny oraz eCommerce w B2B.

Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są:

Lucia Camarena - Business Marketing Lead Large Enterprise z Telefonica Germany, która opowie o tym, jak efektywnie generować leady oraz dbać o klienta. Tytuł prezentacji: Lead Generation and Nurturing. Optimise B2B Decision Maker Engagement to manage effectively customers through sales cycle.

bEDRmFav

Heidi Taylor – Head of Government & Public Sector Marketing z PwC. Zdobywczyni kategorii Marketer of the Year 2013 w ramach Marketing Excellence Awards, organizowanego przez The Chatered Institute of Marketing. Temat wystąpienia: Heart to Heart: rules of engagement for the social era.

Udział w III edycji Forum Sprzedaż & Marketing B2B to ponadto:

21 praktycznych prezentacji

4 stoliki tematyczne

bEDRmFaB

Sesje równoległe z podziałem na sprzedaż i marketing b2b

Jedyne spotkanie b2b w 100% oparte o case studies i doświadczenia praktyków

Wśród prelegentów przedstawiciele z wieloletnim doświadczeniem i niebagatelnymi sukcesami w sprzedaży i marketing b2b m.in.: DRUTEX, Funai Electric Europe, PORTA KMI POLAND, Somfy , Plastivan Polska, Microsoft Polska, Schneider Electric Polska , OPTeam S.A., ITMAGINATION, Clue Lab, Trend Line, Bluerank, Comarch, Leroy Merlin, Saint-Gobain Construction Products Polska, PwC.

Więcej infomacji na www.b2b-forum.pl

bEDRmFaC

Aby zgłosić swój udział wystarczy wypełnić formularz

bEDRmFaW
strategie
patronat
KOMENTARZE
(0)