Notowania

Przejdź na
strategie
23.05.2012 09:37

IV edycja Polish National Sales Awards – Konkurs Profesjonalny Sprzedawca Roku

Zgłoszenia trwają 31 maja!

Podziel się
Dodaj komentarz

Już tylko tydzień został do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do Konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku 2011. Wejdź na stronę www.pnsa.pl i zgłoś się już dziś. Masz czas do 31 maja!

Inspiracją dla polskiej edycji stał się konkurs NSA, odbywający się w każdego roku w lutym, w Wielkiej Brytanii, gdzie zyskał miano „Oskarów Sprzedaży”. Dzięki możliwości korzystania z doświadczeń konkursu brytyjskiego, Polish National Sales Awards stał się na polskim rynku konkursem, który oprócz wskazywania na liderów w poszczególnych kategoriach, wyznacza standardy sprzedaży w oparciu o najlepsze praktyki. Korzyści, jakie daje udział w Konkursie Profesjonalnych Sprzedawców, to przede wszystkim prestiż uczestnictwa w pierwszym w Polsce tego typu przedsięwzięciu, które dotyczy sprzedaży w różnych jej aspektach. To także możliwość wykazania się przed pracodawcą pomysłami, wymiany doświadczeń i pokazania się wśród przedstawicieli działów sprzedaży różnych branż. Udział w konkursie pozwala Kandydatom na zdobycie dodatkowego „świadectwa”, potwierdzającego profesjonalizm i wysoki poziom kwalifikacji w dziedzinie sprzedaży, które zdobywa na tle innych uczestników reprezentujących różne branże.

Udział w konkursie mogą wziąć poszczególni pracownicy działów sprzedaży, dyrektorzy, zespoły oraz trenerzy, którzy zajmują się tematyką związaną ze sprzedażą w swojej codziennej pracy, niezależnie od branży i wielkości firmy, w której pracują. W IV edycji Polish National Sales Awards przewidziano 12 kategorii: Menedżer Sprzedaży roku, Innowacje w dziedzinie sprzedaży, Zespół Sprzedaży roku, Sprzedawca roku, Trener Sprzedaży roku, Menedżer ds. obsługi klienta, Sprzedawca roku – sprzedaż bezpośrednia, Menedżer branży MLM, Lider samorządowy oraz trzy zupełnie nowe: Key Account Manager, Doradca Finansowy roku, E-Commerce.

Szczególną uwagę przyciągnęła w tym roku kategoria Key Account Manager, która jest jedną z dwunastu a zarazem jedną z trzech, obok Doradcy Finansowego roku i E-Commerce, nowych kategorii konkursu PNSA. Osoby zajmujące stanowisko KAMa, to bardzo ważne ogniwa funkcjonowania firm oferujących swe usługi innym podmiotom. Polkomtel, od lat wierny filozofii dbania o swoich klientów, wyszedł z inicjatywą wprowadzenia tej kategorii do PNSA i pokazania, jak ważni są Key Account Managerowie w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa. O nominację w kategorii Key Account Manager może starać się pracownik działu sprzedaży odpowiedzialny za klientów kluczowych. Pracownik ten powinien w ostatnim roku, samodzielnie lub wraz ze swoim zespołem, wykazać się realizacją projektów wspierających rozwój swojego klienta, a zarazem przynoszących wzrost wartości sprzedaży, udziałów w rynku czy też satysfakcji klientów. „_ Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc odpowiadać na potrzeby płynące prosto z rynku. Zawsze podkreślam, że PNSA to
wyjątkowa platforma komunikacji, która pozwala na dialog pomiędzy różnymi środowiskami i czerpanie z wzajemnych doświadczeń. Myślę, że oddzielna kategoria Key Account Manager pokazuje, jak ważna jest to część zarządzania już nie samą sprzedażą, ale relacjami z klientem.” – mówi Elżbieta Pełka, Prezes PNSA. _

PNSA to nie tylko rywalizacja i wyzwanie dla osób związanych ze sprzedażą, to także możliwość skorzystania z doświadczeń i wiedzy przedstawicieli różnych branż.

Jeżeli dla Ciebie sprzedaż to także sposób na życie, podejmij to wyzwanie już dziś.

Szczegóły dotyczące rejestracji na www.pnsa.pl.

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz