Notowania

Przejdź na
strategie
20.01.2012 10:52

Konferencja 4th Interactive Marketing

Konferencja odbędzie 8 lutego 2012 r. w klubie Dekada w Warszawie. Tematyka spotkania podzielona została na cztery bloki tematyczne: Strategia, E-mail, Mobile oraz Social. Szczegółowy program konferencji dostępny jest na Interactivemeeting.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Grupa interaktywna Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego pod kierownictwem Borysa Wróbla z agencji Redmobile oraz wydawnictwo VFP Communications zapraszają na 4 edycję Interactive Marketing Meeting

Konferencja odbędzie 8 lutego 2012 r. w klubie Dekada w Warszawie. Tematyka spotkania podzielona została na cztery bloki tematyczne: Strategia, E-mail, Mobile oraz Social. Szczegółowy program konferencji dostępny jest na Interactivemeeting.pl.

Prelegentami konferencji będą członkowie kadry zarządzającej i kierowniczej firm specjalizujących się w tematyce mediów, marketingu, komunikacji, nowych technologii i internetu. Informacje o prowadzących poszczególne wystąpienia znaleźć można na stronie internetowej konferencji w zakładce Prelegenci. Niewątpliwą atrakcją konferencji będzie możliwość otrzymania biletów na mecze EURO.

4 ufundowane przez sponsora bilety zostaną wręczone osobom, które najlepiej odpowiedzą na pytania quizu sms-owego sprawdzającego wiedzę i uwagę uczestników wydarzenia.

Interaktywna konferencja zakończy się wieczornym bankietem.

Organizatorem spotkania jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications, wydawca miesięcznika branży FMCG "Handel”, magazynu "Food Service” skierowanego do branży HoReCa oraz publikacji "MMP Wydania Tematyczne”, a także dostarczyciela platformy Mediamarketingpolska.pl i newslettera MMP24.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie Interactivemeeting.pl.

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz