Notowania

eec 2012
16.03.2012 13:00

Kto zaprasza do udziału w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012?

Były premier i Przewodniczący Parlamentu Europejskiego, jeden z najbogatszych Polaków, prezydent miasta, prezesi firm – ważne osobistości i goście specjalni Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach zachęcają do udziału w wydarzeniu.

Podziel się
Dodaj komentarz
(EEC 2012, na zdj. Wojciech Kuśpik)

Były premier i Przewodniczący Parlamentu Europejskiego, jeden z najbogatszych Polaków, prezydent miasta, prezesi firm – ważne osobistości i goście specjalni Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress – EEC) w Katowicach zachęcają do udziału w wydarzeniu. Trwa zintegrowana kampania marketingowa największej imprezy biznesowej Europy Centralnej.

IV Europejski Kongres Gospodarczy 2012 odbędzie się między 14. a 16. maja w jedenastu katowickich lokalizacjach. Trzy kongresowe dni wypełnią liczne debaty, spotkania i wydarzenia towarzyszące. W ponad 100 sesjach tematycznych weźmie udział około sześć tysięcy gości z całego globu.

Tegoroczna kampania zapowiadająca EEC obejmuje, wzorem poprzednich edycji, spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocję w internecie, działania w social media, m.in.: fanpage na Facebooku, mikroblogi Twitter i Blip oraz outdoor, marketing bezpośredni i działania PR.

W spotach telewizyjnych do udziału w IV Europejskim Kongresie Gospodarczym zachęcają m.in.: Jerzy Buzek, Przewodniczący Parlamentu Europejskiego w latach 2009-2012; Wojciech Balczun, Prezes Zarządu PKP Cargo; Jan Kulczyk, Przewodniczący Rady Nadzorczej Kulczyk Investments i Piotr Uszok, Prezydent Katowic.

_ -Skala organizowanego przez nas wydarzenia stale rośnie, w promocję największej imprezy biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej chętnie włączają się osoby z nią związane, mające jednocześnie realny wpływ na kształt gospodarki w Europie. Wspólnie pracujemy nad tym, aby jeszcze bardziej wzmacniać wizerunek i pozycję Europejskiego Kongresu Gospodarczego nie tylko w kraju, ale i za granicą _– mówi Wojciech Kuśpik, Prezes Grupy PTWP SA, inicjator EEC.

Patronat medialny nad Europejskim Kongresem Gospodarczym 2012 objęły już telewizje TVN CNBC, TVN24 i TVS; tytuły prasowe: Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Polska Dziennik Zachodni, Echo Miasta, Gość Niedzielny, The Warsaw Voice, Trybuna Górnicza, Warsaw Business Journal i Wprost; magazyny branżowe: Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Rynek Spożywczy oraz portale: wnp.pl, dlahandlu.pl, naszemiasto.pl, nowoczesnafirma.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl, wyborcza.biz oraz Money.pl.

Informacje na temat IV Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2012 będą publikowane w mediach tradycyjnych, ale też – podobnie jak w poprzednich latach – źródłem wiedzy o EEC będzie fanpage na Facebooku oraz mikroblogi: Twitter i Blip. Z myślą o multimediach powstał dedykowany kanał youtube.com.

Za zakup mediów i kreację reklam odpowiada organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, Grupa PTWP SA, wydawca m.in. Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl.

Od pierwszej edycji wydarzenia działania komunikacyjne wspiera agencja Imago Public Relations. W ubiegłym roku zostały one nagrodzone „Złotym Spinaczem” w kategorii PR produktu.

Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012 – www.eecpoland.eu

Tagi: eec 2012, strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz