Notowania

strategie
05.03.2012 13:17

Nagrodzą kreatorów jutra - kampania ”Świat potrzebuje twoich pomysłów”

Wyniki II Konkursu Kreowanie Jutra już 7 marca

Podziel się
Dodaj komentarz

7 marca ogłoszone zostaną wyniki II Konkursu Kreowanie Jutra dla autorów innowacyjnych rozwiązań wdrożonych w firmach oraz pracodawców tworzących warunki dla rozwoju kreatywności. Konkurs jest elementem kampanii ”Świat potrzebuje twoich pomysłów”, realizowanej na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 26 projektów. Dotyczą głównie innowacyjnych urządzeń, detali, maszyn i przyrządów, ale również aplikacji informatycznych, modeli i strategii zarządzania. Nabór wniosków PARP ogłosił we wrześniu zeszłego roku, ale zainteresowanie było tak duże, że termin - wyznaczony początkowo na grudzień - przedłużono do stycznia 2012 r.

Konkurs „Kreowanie Jutra” jest adresowany do osób wprowadzających usprawnienia w swoich zakładach pracy. Mogą być nimi rozwiązania, pomysły lub inicjatywy w zakresie np. technologii, produktów, procesów czy marketingu, które zostały wdrożone w firmie lub instytucji, przyczyniły się do poprawy jej funkcjonowania i są możliwe do zastosowania w innych organizacjach. Jego cel to stymulowanie i nagradzanie autorów zmian i udoskonaleń – jako Kreatywnych Pracowników - oraz ukazanie ich jako osób, które mogą mieć wpływ na przyszłość swojego miejsca pracy. W ramach konkursu przyznane są również tytuły Pracodawcy Przyjaznego Kreatywności, który otrzymują pracodawcy tworzący warunki sprzyjające powstawaniu innowacyjnych pomysłów.

Zgłoszone projekty oceniało jury pod przewodnictwem prezes PARP Bożeny Lublińskiej-Kasprzak, które brało pod uwagę m.in. stopień ich nowatorstwa (innowacyjności, racjonalizatorstwa), wpływ na poprawę funkcjonowania zakładu pracy oraz możliwość implementacji w innych firmach.

Oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród rzeczowych nastąpi 7 marca na gali w warszawskim Centrum Artystycznym Skwer przy ul. Krakowskie Przedmieście.

Honorowy patronat nad „Kreowaniem Jutra” sprawuje Minister Gospodarki. Konkurs jest elementem kampanii współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz