Plebiscyt Polish Choice *organizowany jest już po raz trzeci. Polscy konsumenci kolejny raz mają możliwość wybrać te z firm, które lubią, szanują i polecają. Do konkursu nominowanych zostało kilkadziesiąt firm. Finalnie o głosy konsumentów walczy aż 19 brandów działających w Wielkiej Brytanii i oferujących swoje produkty lub usługi tamtejszej Polonii. Firmy konkurują w dziewięciu kategoriach. Podobnie jak w poprzednich latach, w obecnej edycji przyznany zostanie również tytuł *Super Polish Choice 2017 dla marki, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich kategorii.
Udział w plebiscycie to prestiż dla firmy oraz realny wpływ na pozytywny odbiór marki przez konsumentów. Poprzednie edycje potwierdzają, że Polish Choice nie tylko ugruntowuje status długoletnich firm, ale pozwala również wybić się nowym przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę na rynku.
"Tegoroczna edycja Polish Choice ponownie przyciągnęła uwagę najlepszych firm, które liczą się z opinią swoich klientów i stawiają na dialog z odbiorcami swoich produktów i usług. Liczba Polaków mieszkających i pracujących z Wielkiej Brytanii osiągnęła taki poziom, że przedsiębiorcy chcący pozostać konkurencyjni muszą liczyć się ze zdaniem Polaków. Naszą misją jest ukazywanie jak ważnym głosem jest głos Polaków w UK - także w dziedzinie konsumpcji i ekonomii” - mówi Anna Godek- Biniasz, Dyrektor Zarządzająca Zetha Media - wydawcy tytułu 'Polish Express” i organizatora wydarzenia.
Głosy w plebiscycie *Polish Choice 2017 *oddawać można online na stronie:
Głosować można raz dziennie na jedną z firm w każdej z dziewięciu dostępnych kategorii. Głosowanie potrwa do 31 marca. Formalne ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 7 kwietnia, a uroczyste wręczenie nagród i tytułów odbędzie się 29 kwietnia w Londynie podczas uroczystej Gali.
Więcej o plebiscycie: www.polishchoice.co.uk
Informacja prasowa