Notowania

strategie
21.12.2015 12:55

Pierwszy etap VII edycji konkursu Bizneswoman Roku zakończony!

18 grudnia zakończono przyjmowanie zgłoszeń do VII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku. W tym roku szczególną popularnością cieszyły się kategorie Debiut Roku i Moja Firma.

Podziel się
Dodaj komentarz
(nullplus/iStockphoto)

Celem konkursu jest uhonorowanie przedsiębiorczych i kreatywnych kobiet realizujących ambitne projekty, nagłośnienie ich sukcesów, wsparcie w pozyskaniu partnerów biznesowych oraz inwestorów. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli płci pięknej w życiu gospodarczym naszego kraju.

Wszystkie zgłoszenia przejdą zostaną sprawdzone pod względem formalnym i ocenione przez audytora konkursu - firmę PwC. Już w styczniu dowiemy się, które z kandydatek znajdą się w prestiżowym gronie finalistek. Do drugiego etapu w każdej kategorii zostanie zaproszonych 5 kandydatek.

Panie nagradzane są w czterech kategoriach głównych:

- Debiut Roku

- Moja Firma

- Korporacja

- Działalność na Rzecz Innych Kobiet

Mają także szansę zdobyć nagrody specjalne:

- Kobieta w Nowych Technologiach

- Bizneswoman Publiczności

Wyboru laureatek w czterech głównych kategoriach dokona jury. W jego skład wchodzą czołowi przedstawiciele świata biznesu oraz reprezentanci największych firm w Polsce. Jury przewodniczy dr Irena Eris - twórczyni silnej i rozpoznawalnej na świecie marki, która przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku Polski.

Od VI edycji konkursu jury przyznaje również nagrodę specjalną: „Kobieta w Nowych Technologiach”, której patronem jest firma GTECH (Grupa IGT). Internauci podczas głosowania online na forbes.pl mają możliwość nadania tytułu „Bizneswoman Publiczności”.

Więcej informacji na: www.bizneswomanroku.pl

Organizatorzy: Sukces Pisany Szminką

Partner strategiczny: GTECH (Grupa IGT), PZU

Partnerzy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, PwC, Giza Polish Ventures, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Teraz Polska, Klub Polska Rada Biznesu, Instytut Monitorowania Mediów, Program Executive MBA@UW, Kancelaria OKW

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Polsat Cafe, Forbes.pl, Pierwszy Milion, Grupa Wirtualna Polska, Radio ZET Chilli, INN Poland

Tagi: strategie, patronat, lifestyle
Źródło:
Artykuł sponsorowany
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz