Notowania

Przejdź na
strategie
23.05.2012 14:39

Podsumowanie Konferencji Media Trendy 2012

19 kwietnia w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyło się najważniejsze, doroczne wydarzenie dotyczące trendów o strategicznym znaczeniu dla mediów, domów mediowych, agencji oraz reklamodawców.

Podziel się
Dodaj komentarz

19 kwietnia w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyła się Konferencja Media Trendy 2012 – najważniejsze, doroczne wydarzenie dotyczące trendów o strategicznym znaczeniu dla mediów, domów mediowych, agencji oraz reklamodawców.

Gośćmi specjalnymi Konferencji byli:

- Bernhard Glock – Wieloletni szef mediów w P&G, a obecnie Prezes firmy konsultingowej The Bernhard Glock Media Leadership Company LLC. Ponad 20-letnią karierę w Procter&Gamble, Glock zakończył na stanowisku Vice President Global Media & Communication oraz Vice President Global Media Purchases. Jego ostatnim wyzwaniem była reorganizacja działu mediów.

- Filip Nilsson – prezes oraz dyrektor kreatywny jednej z wiodących szwedzkich agencji reklamowych. W 2011 w rankingu światowym ’The Directory Big Won’, Forsman & Bodenfors zajął 7 miejsce. W raporcie ’The Gunn Report 2011’ został uznany najlepszą agencją interaktywną na świecie. W portfolio klientów agencji znajdują się takie marki jak IKEA, Volvo, Tele 2, KappAhl, Libero.

- Ed White – oprócz pisania dla Contagious Communications, zajmuje się doradztwem marketingowym – w portfolio jego klientów są zarówno marki globalne (m.in. Nike, Louis Vuitton, BBC Worldwide, Diageo), jak i agencje reklamowe (m.in. BBDO, JWT, McCann Worldgroup). Pisał m.in. dla Financial Times, Shots Magazine oraz magazynu reklamowego Boards.

- Paul Marsden – psycholog społeczny, ekspert w dziedzinie e-commerce oraz mediów społecznościowych. Obecnie pracuje jako social media strategist dla Syzygy Group. Jest również redaktorem naczelnym Social Commerce Today (http://socialcommercetoday.com/) – czasopisma on-line o trendach na rynku social commerce. Paul był współzałożycielem popularnego serwisu Brainjuicer.

Ponadto podczas Konferencji, swoje wykłady zaprezentowali: Natalia Hatalska (hatalska.com), Dominik Kaznowski, Yuri Drabent (Lubię to – Social Media Agency), Borys Musielak (Filmaster), dr Agata Grabowska (McCann Erickson), dr Barbara Frątczak-Rudnicka (4P Research Mix), Pior Żychliński (YetiPay), Krzysztof Łada (GG Network), Tomasz Kolinko (Motivapps), Lucjan Exner (InMobi), Ryszard Lindner (Orange) oraz Konrad Jerin (F5 TrendBook).

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz