Notowania

strategie
30.01.2017 12:59

Polskie nagrody konsumentów w Londynie: ruszyły zgłoszenia do Polish Choice 2017

Już po raz trzeci wydawca największych mediów polskojęzycznych poza granicami Polski - Zetha Media - ogłosił rozpoczęcie naboru zgłoszeń do plebiscytu „Polish Choice”.

Podziel się
Dodaj komentarz

Już po raz trzeci wydawca największych mediów polskojęzycznych poza granicami Polski - Zetha Media - ogłosił rozpoczęcie naboru zgłoszeń do plebiscytu „Polish Choice”. Plebiscyt odbywa się regularnie od 3 lat i ma charakter głosowania internautów na wcześniej zgłoszone nominacje. Wszystkie nominowane marki i zwycięzcy w poszczególnych kategoriach honorowani są nagrodami w czasie uroczystej londyńskiej gali.

„Polish Choice” to plebiscyt, w którym polscy konsumenci z Wielkiej Brytanii mogą wskazać i docenić te z marek obecnych na rynku brytyjskim, które lubią, cenią i uważają za przyjazne. Głosowanie odbywa się w 16 kategoriach podstawowych, wśród których znajdą się między innymi: e-commerce i e-usługa, ale również np. budowa i remont czy zdrowie. Ostatnią, dodatkową kategorię tworzy Super Polish Choice - przyznawany firmie, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich nominowanych we wszystkich kategoriach.

"Poprzednie edycje pokazały, że udział w plebiscycie jest ważny nie tylko dla marek, które stabilnie funkcjonują na brytyjskim rynku, ale także dla tych polskich biznesów - w tym często startupów, które powoli planują swoją ekspansję na rynek brytyjski. Wsparcie promocyjne, jakie firmy uczestniczące otrzymują od patronów i organizatora, a także możliwość networkingu na londyńskiej gali, są nie do przecenienia. Pozwalają bowiem na budowanie zaufania i trwałych więzi z brytyjskim klientem, z polskich konsumentów w Wielkiej Brytanii tworząc naturalnych ambasadorów swoich produktów i usług” - mówi Anna Godek - Biniasz, Dyrektor Zarządzająca Zetha Media, organizator przedsięwzięcia.

Zwyczajowo patronatem honorowym plebiscyt corocznie obejmowała Ambasada RP w Londynie. Wydarzeniu medialnie patronują polskojęzyczne tygodniki i serwisy ukazujące się w Wielkiej Brytanii m.in. "Polish Express”, "Lajt”, www.polishexpress.co.uk. Zwyczajowo również polskie media wspierają swoim patronatem wydarzenie - w edycji 2017 będą to z pewnością m.in. Wp.pl, Wprost, infor.pl, proto.pl, a lista stale się poszerza.

Plebiscyt podzielony jest na etapy:

  • Etap I – czas zgłaszania kandydatów: do 28 lutego 2017 (do godz. 23.59 GMT)
  • Etap II – głosowanie online: 1 marca – 31 marca 2017 r. (do godz. 23.59 GMT)
  • Gala finałowa Polish Choice 2017 i wręczenie nagród: 29 kwietnia 2017 roku w Londynie

Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od marek, jak i klientów do końca lutego, za pośrednictwem formularza on-line na stronie www.polishchoice.co.uk , gdzie znaleźć można szczegółowe informacje na temat plebiscytu, kategorii, w których zbierane są zgłoszenia oraz organizatora przedsięwzięcia.

Informacja prasowa

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz