Notowania

Przejdź na
strategie
23.05.2012 09:11

Rozdanie pierwszych w Polsce nagród "Employer Branding Stars" już 13 czerwca 2012!

Wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w Polsce.

Podziel się
Dodaj komentarz

Działania firm w zakresie budowania wizerunku pracodawcy z roku na rok są w Polsce na coraz wyższym poziomie, zarówno pod kątem przygotowania strategii, jej efektywności oraz jakości kreacji. Uhonorowaniem starań firm w tym zakresie będzie wręczenie pierwszych w Polsce nagród _ Employer Branding Stars _. Organizatorem konkursu jest HRstandard.pl- największy portal HR w Polsce, natomiast partnerem konkursu jest Employer Branding Institute. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2011 do marca 2012. Do konkursu zaproszeni zostali pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Kampanie zostaną ocenione przez niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu. _ Sama idea i założenia konkursu powstały już w 2010 roku. Jednak dopiero rok ubiegły, wwyniku znacznego wzrostu
roli employer brandingu w polskich organizacjach, pozwolił na zebranie wystarczającej liczby całościowych i mierzalnych kampanii, potrzebnych do rozpisania konkursu. Mamy nadzieję, że idea nagradzania pracodawców za strategiczne podejście do employer brandingu, na stałe wpisze się w polski rynek pracy i będzie wyznacznikiem standardów w tym obszarze _ – komentuje Barbara Zych, pomysłodawczyni konkursu.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 13.06.2012 r. podczas konferencji HRcamp, poświęconej rewolucjom w rekrutacji. Patronat medialny nad konkursem objęli: Money.pl, PRoto.pl, Marketing przy kawie, Marketingowiec.pl, Nowoczesna Firma oraz GoldenLine.

Nagrody przyznawane są w 6 różnych kategoriach oraz w kategorii specjalnej. Lista nominowanych firm w poszczególnych kategoriach:

  • Najlepsza kampania employer branding:

Bank Citi Handlowy, British American Tobacco, Ernst & Young, Grupa Żywiec, MARS, Novartis, PwC, PZU, Reckitt Benckiser, Orange

  • Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding

Bank Citi Handlowy, BRE Bank, Grupa Żywiec, NUTRICIA, K2 Internet

  • Najlepsza strona kariery

BGŻ, BRE Bank, British American Tobacco, Eurobank, Grupa Żywiec, Novartis, Pracuj.pl, PZU, Orange

  • Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny

Ernst & Young, K2 Internet

Najlepsze wykorzystanie social media

DANONE, Ernst & Young, K2 Internet, MARS, NUTRICIA, Sii

  • Najlepsze wydarzenie offline

BRE Bank, DANONE, Deloitte, Ernst & Young, Eurobank, Jeronimo Martins Dystrybucja, PZU

Wyróżnienie specjalne zostanie przyznane 13 czerwca, w czasie rozdania nagród zwycięzcom konkursu.

Serdecznie zapraszamy na uroczyste rozdanie nagród. Więcej informacji na http://hrcamp.pl/eb-stars/.

Kontakt dla mediów:
Krystyna Filip
HRstandard.pl
Krystyna.filip@hrstandard.pl

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz