Notowania

strategie
05.05.2014 13:06

Seminarium DESIGN DLA BIZNESU

Jaką rolę DESIGN odgrywa w globalnym sukcesie produktu? Co zrobić, by wyróżnić się na tle konkurencji? Jak wykorzystać design do tworzenia innowacji? Jak praktycznie wdrażać projekty wzornicze? Jak współpracować z designerem i nie zwariować? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na seminarium DESIGN DLA BIZNESU.

Podziel się
Dodaj komentarz

Seminarium DESIGN DLA BIZNESU to cykliczne wydarzenie w ramach festiwalu Wroclove Design poświęcone roli designu w kreowaniu innowacji i budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Celem tegorocznego seminarium jest przybliżenie przedsiębiorcom praktycznych aspektów wdrażania projektów wzorniczych. Uznane biura projektowe z Polski i Niemiec oraz firmy z sukcesem wdrażające design zaprezentują studia przypadku z własnej praktyki.

Udział w seminarium to okazja poznania kulis projektu innowacyjnej kostki multimedialnej Dice - zdobywcy iF Design Gold Award. Dowiemy się jaką rolę design odegrał w globalnym sukcesie produktu oraz jak zorganizowana była współpraca między biurem wzornictwa przemysłowego - Mindsailors a producentem – Game Technologies.

Pan Zdzisław Sobierajski opowie o praktycznych aspektach współpracy z projektantami. Przedsiębiorcy dowiedzą się m. in. czym kierować się w doborze projektanta? Jakich błędów unikać w relacjach inwestor-projektant? Ile kosztuje design w małej firmie? Ile warte są projekty?

O swoich doświadczeniach stosowania designu jako katalizatora innowacji opowiedzą eksperci z Concordia Design. Z kolei prezentacja firmy Libet pokaże jak ograniczenia technologiczne wpłynęły na ostateczny kształt produktu Stream Line - zdobywcy nagrody Top Design.

Przedsiębiorcy zapoznają się z ofertą Dolnośląskiej Sieci Wzornictwa Przemysłowego oraz dowiedzą się jak nawiązać współpracę w zakresie wzornictwa z wrocławską ASP.

Dodatkową atrakcją będzie odbywająca się w trakcie seminarium giełda kooperacyjna z biurami projektowymi z Berlina. Design to jeden z kluczowych czynników ekspansji zagranicznej. Polska firma planująca wejście na niemiecki rynek powinna poznać wymagania odnośnie designu tamtejszych konsumentów. Spotkania b2b z biurami z Berlina to idealna okazja do zdobycia tej specjalistycznej wiedzy.

KONKURS!

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w seminarium Design Dla Biznesu informujemy, że wciąż można nabyć bilet w promocyjnej cenie w wysokości 195 zł. Więcej informacji na: www.designdlabiznesu.pl.

Mamy również niespodziankę w postaci jednego zaproszenia na seminarium. Wystarczy w intrygujący i wyjątkowy sposób przekonać nas, że to właśnie TY powinieneś znaleźć się na tegorocznym seminarium. Odpowiedz na pytanie „ Na który wykład z tegorocznej edycji Design dla Biznesu czekasz najbardziej i dlaczego?” Na odpowiedź czekamy do 9 maja.

Zapraszamy do udziału w konkursie!

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz