Notowania

strategie
15.03.2012 15:01

Wręczono nagrody w II Konkursie „Słowa dla Innowacji”

Nagrody i wyróżnienia za najlepsze publikacje poświęcone tematyce innowacji.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kapituła II Konkursu „Słowa dla Innowacji” przyznała nagrody i wyróżnienia za najlepsze publikacje poświęcone tematyce innowacji. Główne trofeum zdobyła Luiza Zalewska z „Dziennika Gazety Prawnej”.

Publicystkę „DGP” nagrodzono za cykl 3 artykułów pokazujących dokonania krajowych innowatorów i możliwości wynikające ze współpracy polskich specjalistów z partnerami zagranicznymi: „Ivona lepsza od IBM”, „Naukową wiedzę o DNA przekuli w biznes” oraz „Kryształy przyszłości”.

Oprócz niej Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dziennikarzy i medioznawców przyznała 3 wyróżnienia, które otrzymali: Maciej Zarański z redakcji „Podkarpackiej Nauki dla Przedsiębiorczości” za artykuł „Innowacyjnie o innowacjach”, Grzegorz Cydejko i Filip Kowalik z miesięcznika „Forbes” za materiał „Eureka po polsku” oraz Mirosław Bartołd z Wyborcza.biz za artykuł „Ozonowa maść z nieba rodem. Jak dwie 19-latki założyły rewolucyjny biznes”.

Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpiło 14 marca na gali w warszawskim Centrum Skwer z udziałem m.in. Wicepremiera i Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka oraz Prezes PARP Bożeny Lublińskiej-Kasprzak.

„Słowa dla innowacji” to ogólnopolski konkurs dla dziennikarzy organizowany z inicjatywy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jest adresowany do autorów popularyzujących tematykę innowacyjności i działania innowacyjne podejmowane przez przedsiębiorców, instytucje, organizacje i świat nauki. Jego pierwszą edycję wygrał w czerwcu ubiegłego roku Adam Grzeszak z „Polityki”, który zdobył nagrodę główną za artykuł „Biointeres”. Do drugiej zgłoszono blisko 60 różnych materiałów dziennikarskich wśród których były artykuły prasowe, audycje radiowe, telewizyjne i teksty zamieszczone w internecie.

Honorowy patronat nad „Słowem dla Innowacji” objął Minister Gospodarki. Konkurs jest elementem kampanii promocji postaw proinnowacyjnych „Świat potrzebuje Twoich pomysłów”, realizowanej przez PARP i współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Tagi: strategie, patronat
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz