Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Bayer zwiększa ekspansję w Polsce. Przejmie trzy marki

0
Podziel się:

Nasz kraj jest drugim największym rynkiem produktów leczniczych dostępnych bez recepty w Europie Środkowo-Wschodniej.

Tobias Boldt, menadżer Bayer w Polsce
Tobias Boldt, menadżer Bayer w Polsce (Bayer)

Dicoflor, Floridral i BFL100. Oto marki, które wkrótce trafią w ręce niemieckiego giganta branży farmaceutycznej - Bayer. Transakcja ma zostać sfinalizowana w przyszłym miesiącu i poprawi sytuację firmy na drugim co do wielkości rynku leków dostępnych bez recepty w tym rejonie Europy.

Niemiecka firma Bayer podpisała porozumienie w spawie zakupu firmy Dicofarm, jednego z największych graczy na polskim rynku produktów bez recepty wspomagających prawidłowe funkcjonowanie przewodu pokarmowego. Transakcja została zawarta z firmą Vitis Pharma z siedzibą w Rzymie.

W wyniku umowy do firmy Bayer zostaną przeniesione trzy marki. Dicoflor i Floridral przekaże Vitis Pharma, a BFL100 firma Dicofarm. Według planu, sfinalizowanie transakcji ma się odbyć w październiku tego roku.

- _ Dzięki tej transakcji rozszerzymy portfolio marek segmentu Consumer Care w Bayer HealthCare. Jednocześnie wzmocnimy pozycję spółki na rynku polskim, który jest drugim najważniejszym rynkiem produktów leczniczych dostępnych bez recepty w Europie Środkowo-Wschodniej _ - mówi Tobias Boldt, menadżer firmy Bayer w Polsce.

Boldt dodaje, że dzięki wiedzy firmy te trzy marki poprawią swoją swoją sytuacje na polskim rynku.

Niemiecka firma Bayer w 2013 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 18,9 mld euro. Jest jedną z największych firm z branży farmaceutycznej na świecie. Zatrudnia 56 tysięcy pracowników w ponad 100 krajach świata.

Czytaj więcej w Money.pl

business news
prosto z firm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)