Notowania

Przejdź na
new connect
19.08.2013 15:01

Blue Ocean Media widzi poprawę w branży budowlanej

Wyniki finansowe spółki za II kwartał tego roku okazały się wyższe niż za cały 2012 rok.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Blue Ocean Media)
Na zdj. Marta Skawińska, prezes Blue Ocean Media

Według Marty Skawińskiej, prezesa zarządu Blue Ocean Media, wszystko dzięki coraz większej wiarygodności firmy na rynku.

W II kwartale 2013 roku spółka Blue Ocean Media wygenerowała skonsolidowany zysk netto na poziomie 166 865,52 zł, który był tym samym wyższy o prawie 28 proc. od zysku osiągniętego za cały ubiegły rok działalności firmy (129 141,91 zł) - czytamy w komunikacie prasowym. Odnotowany wynik świadczy o szybszym niż zakładano rozwoju tej agencji marketingowej, specjalizującej się na obsłudze podmiotów z sektora nieruchomości.

_ - Na wyniki finansowe za II kwartał 2013 roku w znaczący sposób wpłynęła większa wiarygodność spółki osiągnięta dzięki skutecznej sprzedaży oferty mieszkań naszych klientów; deweloperów, w tak trudnym dla tej branży okresie _ – mówi Marta Skawińska.

Wspomniana wyższa wiarygodność przełożyła się w opinii zarządu na większe budżety marketingowe powierzane przez dotychczasowych klientów, jak i na liczne rekomendacje z ich strony usług Blue Ocean Media innym podmiotom z branży.

Narastający zysk netto za dwa kwartały 2013 roku wyniósł 220 704,54 zł, zaś prognoza na cały bieżący rok przewiduje osiągnięcie wyniku 342 tys. - _ Jesteśmy niemal pewni, że uda nam się przekroczyć tegoroczne prognozy zysku, III kwartał pokaże nam tylko jak bardzo je przekroczymy _ – stwierdziła Marta Skawińska.

Notowania spółki na rynku NewConnect w ostatnich trzech miesiącach

* *

Obserwując rynek Blue Ocean Media odnotowuje w ostatnich miesiącach wzrastającą ilość rozpoczynanych przez swoich klientów nowych inwestycji i coraz skuteczniejszą sprzedaż lokali będących już w ich ofercie. Według spółki może to oznaczać, że najgorsze chwile kryzysu branża budownictwa mieszkaniowego ma już za sobą.

Czytaj więcej w Money.pl
Firma budowlana MCKB reprezentuje Polske w... Do grona krajowych finalistów konkursu zakwalifikowało się w sumie 25 firm z Polski.
Blue Ocean Media zadebiutuje na NewConnect. Wtedy Do obrotu trafi 1,5 mln akcji serii A i 200 tys. akcji serii B.
Kolejna spółka zadebiutuje na NewConnect Agencja reklamowa Blue Ocean Media zadebiutuje w alternatywnym systemie obrotu warszawskiej giełdy we wtorek, 9 kwietnia.
Tagi: new connect, branża budowlana, business news, giełda, wiadmomości, gospodarka, newconnect, prosto z firm
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz