Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Dunkin' Donuts wraca do Polski. Kultowe pączki już jesienią w Warszawie

0
Podziel się:

Znana sieć kawiarnia Dunkin' Donuts ponownie zamierza spróbować swoich sił na polskim rynku. Firma zamierza otworzyć w ciągu kilku lat przynajmniej 44 kawiarnie. Pierwszy lokal ma powstać w Warszawie jeszcze jesienią tego roku - informuje polski przedstawiciel marki.

Dunkin' Donuts wraca do Polski. Kultowe pączki już jesienią w Warszawie
(materiały prasowe)
bEEqRCyJ

Kultowa sieć kawiarni Dunkin' Donuts zamierza znowu spróbować swoich sił w Polsce. W planach kultowa amerykańska firma ma otwarcie minimum 44 lokali. Pierwszy otwarty zostanie jeszcze jesienią tego roku w Warszawie.

Wcześniej firma działała w Polsce przez sześć lat do roku 2002.

Kontynuując strategię ekspansji Dunkin' Donuts w całej Europie, mamy przyjemność zapowiedzieć nasze wejście na rynek polski - mówi Paul Twohig, prezes, Dunkin' Donuts na Stany Zjednoczone i Kanadę, Europę i Amerykę Łacińską.

bEEqRCyL

Jego zdaniem, Polska charakteryzuje się dynamicznym rozwojem kultury picia kawy, a rynek stale się rozrasta.

Dlatego szacujemy, że propozycja Dunkin' Donuts spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych polskich klientów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z grupą osób z firmy Varsovia Food Company, które mają duże doświadczenie w branży i świetny plan na rozwój marki w Polsce - dodaje Twohig.

Dunkin' Donuts posiada obecnie ponad 11 300 kawiarni w 37 krajach na całym świecie. Ponad 180 z tych lokalizacji znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii).

W Polsce kawiarnie Dunkin' Donuts będą serwować między innymi kultowe amerykańskie pączki, bajgle, muffiny, croissanty, kanapki i różnego rodzaju przekąski, a także gorące oraz mrożone kawy, różnorodne herbaty oraz charakterystyczne mrożone Coolatty.

bEEqRCyR

Firma zapowiada, że oferta kawiarni zostanie uzupełniona o regionalne produkty.

Firma Dunkin' Donuts powstała w roku 1950. Kawiarnie te są ulubionymi tego typu lokalami Amerykanów. Firma przez dziewięć lat z rzędu zdobywała pierwsze miejsce za lojalność konsumentów w kategorii "kawa" w rankingu Brand Keys.

bEEqRCzm
business news
wiadomości
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)