Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
groupon
20.08.2013 16:22

Groupon Polska uruchomił nowy program

- Nasi partnerzy będą mogli obniżyć koszty - powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Materiał prasowy)

Groupon Polska uruchomił Klub Partnera Groupon, czyli program ofert specjalnych, umożliwiających przedsiębiorcom obniżenie kosztów oraz usprawnienie funkcjonowania firmy.

Program obejmuje wszystkich aktywnych partnerów biznesowych Groupon - niezależnie od wielkości firmy i skali współpracy - gwarantując m. in. rabaty na paliwo, atrakcyjne warunki leasingu samochodów czy niższe koszty połączeń telefonicznych.

_ - Zaproponowaliśmy naszym partnerom biznesowym dostęp do wyjątkowych ofert, dzięki którym mogą realnie obniżyć koszty prowadzenia firm - _ powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. _ - Klub Partnera Groupon jest kolejnym elementem naszej strategii systemu operacyjnego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Stworzyliśmy dla przedsiębiorców wartościowy program, który potwierdza naszą chęć budowania z nimi długotrwałych i partnerskich relacji _.

Klub Partnera Groupon jest otwarty dla wszystkich przedsiębiorców aktywnie współpracujących z Grouponem. W tym momencie mogą skorzystać m.in. ze zniżek na paliwo, rabatów na abonamenty telefoniczne i specjalnych cen na telefony, atrakcyjnego leasingu samochodów, tańszej instalacji sieci Wi-Fi dla klientów oraz rabatów na usługi poligraficzne. Lista propozycji jest stale uzupełniana.

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

Czytaj więcej w Money.pl
Prywatny koncert Adele. Z Groupona Groupon Premium to ukłon w stronę lojalnych klientów. Ciężko jednak o oryginalne oferty. Dyrektor operacyjny serwisu, Andrzej Morawski przyznaje, że chciałby kiedyś zaoferować internautom zniżki na podróż dookoła świata lub loty suborbitalne.
Szef Groupona zajął się rękodziełem Marcin Szałek, były szef Groupona, obecnie buduje polski oddział największego w Niemczech e-sklepu z hand made - DaWanda. W rozmowie z Interaktywnie opowiada, dlaczego ten rynek tak wolno rośnie i czym serwis chce przebić popularne sieciówki.
Chcą reanimować zakupy grupowe. Uda się? Szał na zakupy grupowe powoli mija, jednak Groupon ma asa w rękawie. Stawia na ofertę dla małych i średnich firm, chcąc wspierać lokalną sprzedaż.
Tagi: groupon, business news, wiadomości, strategie firm, wiadmomości, gospodarka, strategie, prosto z firm, gospodarka polska, z rynku, e-biznes
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz