Notowania

technologie
27.04.2015 09:37

Grupa Nokaut przejmie markę odzieżową

Spółka na przejęcie 75 procent udziałów firmy za 10,6 mln złotych.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Grupa Nokaut)
Wojciech Czernecki, p.o. Prezesa Zarządu

Akcjonariusze Grupy Nokaut wyrazili zgodę na transakcję przejęcia HubStyle w zamian za nowe akcje.

- Akcjonariusze zapoznali się ze szczegółami wyceny HubStyle, mieli też okazję zadać pytania audytorowi. Cieszę się, że dzięki temu przytłaczającą większością wyrazili zgodę na tę transakcję. Otwiera ona nowy rozdział historii grupy i nowe perspektywy. Niedługo zostanie mianowany nowy zarząd, który przedstawi rynkowi strategię rozwoju - powiedział główny akcjonariusz i przewodniczący rady nadzorczej Grupy Nokaut Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie.

Grupa Nokaut zapłaci 10,6 mln zł za 75 proc. udziałów HubStyle. Cena jest niższa od określonej przez audytora wartości godziwej przejmowanej spółki, która wynosi ponad 19 mln zł.

W zamian za udziały w HubStyle, Grupa Nokaut wyemituje 8 549 046 nowych akcji w cenie 1,24 zł za sztukę na rzecz sprzedającego Duratonic Investments Limited.

"Zysk netto HubStyle w tym roku ma wynieść 600 tys. zł a w przyszłym - 1,2 mln zł. Jeśli spółka nie zrealizuje tych celów, wtedy Duratonic Investments Limited zrezygnuje z 4 mln akcji Grupy Nokaut. Taką sytuację gwarantuje warunkowa umowa darowizny, w której Duratonic przekazuje Grupie Nokaut wspomniane akcje, pod warunkiem, że HubStyle nie zrealizuje podstawionych przed nim celów" - napisano także w materiale.

Spółka nie planuje w wprowadzać nowych akcji w najbliższym czasie do obrotu giełdowego.

Pod koniec marca Grupa Nokaut poinformowała, że przejmie 75 proc. udziałów HubStyle w zamian za emisję akcji o wartości 10,6 mln zł. Po transakcji Grupa Nokaut zmieni nazwę na HubStyle.

HubStyle jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Spółka osiągnęła średnią roczną marże brutto na poziomie 54 proc. W I kwartale 2015 r. liczba zrealizowanych zamówień była o 1680 proc. wyższa niż przed rokiem.

Grupa Nokaut to przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl, notowana na NewConnect od 2012 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, nok, business news, giełda, wiadomości, gospodarka, manager, prosto z firm, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz