Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Hit Vivid Games podbije chiński rynek?

0
Podziel się:

Prezes spółki Remigiusz Kościelny zapowiada dalszy rozwój na rynku azjatyckim.

bEKoYggR

Vivid Games podpisał porozumienie o współpracy z chińskim producentem i dystrybutorem gier The9 Limited. W efekcie najważniejszy tytuł w historii bydgoskiej firmy - Real Boxing - pojawi się na urządzeniu Fun Box do końca miesiąca. Dzięki temu gra będzie dostępna dla ponad 100 mln użytkowników.

Real Boxing, czyli symulator boksu, znalazł się w gronie kilkudziesięciu gier, które dostępne są na set top boxie. To elektroniczne urządzenie podłączane do telewizora. Umożliwia ono odtwarzanie video, dźwięku, przeglądanie stron internetowych i przede wszystkim granie w gry komputerowe.

Urządzenie produkowane przez ZTE jest już w sprzedaży i trafi w tym roku do ponad 100 mln użytkowników. _ - _ Współpraca z The9 wpisuje się w realizację naszej strategii poszukiwania nowych, niezależnych kanałów dystrybucji, dostosowywania się do nowych trendów na rynku gier i sukcesywnej ekspansji na rynki azjatyckie _ - _podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

bEKoYggT

Każdy z użytkowników Fun Box będzie mógł pobrać darmową wersję Real Boxing. - _ Model Free2Play jest na rynkach azjatyckich najbardziej efektywny - _tłumaczy Kościelny.

Porozumienie z The9 to pierwszy poważny krok Vivid Games w Azji. _ - Jesteśmy na targach branżowych G-Star w Korei Południowej, gdzie spotykamy się wieloma partnerami z regionu. Prowadzimy wiele rozmów związanych z dystrybucją naszych gier, które w najbliższym czasie zaowocują nowymi umowami - _zapowiada prezes.

Po trzech kwartałach przychody spółki wyniosły prawie 9,5 mln zł, co przekłada się na 1,68 mln zł zysku netto. Na czysto Vivid Games zarobiło w tym czasie 5-krotnie więcej.

Czytaj więcej w Money.pl

bEKoYggZ
bEKoYghu
business news
giełda
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)