Notowania

Przejdź na
business news
15.05.2013 14:45

IAA nauczy samorządowców jak robić reklamę

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce działa od 1993 roku i zrzesza ponad 50 podmiotów. Do największych należą marki: Coca-Cola, Unilever, Tetra Pak, TVP S.A., Radio Zet, Agora, Atmedia i GfK Polonia.

Podziel się
Dodaj komentarz
(mat. prasowe)
Jacek Olechowski, prezes Stowarzyszenia

*Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), które w Polsce działa już od 20 lat wychodzi do samorządowców. Wspólnie z biznesmenami, inwestorami i przedsiębiorcami pokaże im jak prowadzić kampanie informacyjne i wdrażać poprawny system komunikacji z mieszkańcami. *

Głównym celem IAA jest edukacja na rzecz pozytywnego postrzegania przemysłu marketingowego, dbanie, by był szanowany w debacie publicznej i uświadamianie, że jest to wartościowa gałąź gospodarki. Stowarzyszenie pomaga też w pracach nad przepisami dotyczącymi przestrzegania prawa i etyki w reklamie. Na całym świecie ma 58 oddziałów i jest obecne w 76 krajach.

Najbliższym wydarzeniem, w jakim weźmie udział polski oddział stowarzyszenia, będzie rozpoczynający się 11 czerwca Ogólnopolski Kongres Regionów w Świdnicy, w którym przedstawiciele biznesu, przedsiębiorcy i inwestorzy wspierają i dzielą się swoją wiedzą z przedstawicielami samorządów. IAA pokaże tam samorządowcom, jak skutecznie prowadzić kampanie informacyjne i zapewnić poprawną komunikację z mieszkańcami.

W Polsce działa od 1993 roku i zrzesza ponad 50 podmiotów. Do największych należą marki: Coca-Cola, Unilever, Tetra Pak, TVP S.A., Radio Zet, Agora, Atmedia i GfK Polonia. 8 maja do tego grona dołączyła Grupa Żywiec. Polski oddział IAA był jednym z inicjatorów powołania Komisji Etyki Reklamy i autorem kampanii społecznej _ Pij Mleko, Będziesz Wielki _. Bierze też udział w pracach samoregulacyjnych środowiska reklamy w ramach Rady Reklamy.

Pod koniec kwietnia Jacek Olechowski został wybrany nowym prezesem polskiej oddziału Stowarzyszenia, a Paweł Kowalewski – nowym wiceprezesem światowego zarządu. Po zmianach we władzach grupa opracowuje szczegółowy plan działania na lata 2013 – 2015.

Czytaj więcej w Money.pl
Ogromna kara dla Samsunga. Oszukiwał Karę i tak obniżono, ponieważ firma od razu przestała stosować takie praktyki wobec klientów.
Aviva rusza z nową reklamą, a w niej... W reklamie udział bierze piosenkarka Agnieszka Chilińska. Pokaże się jako odpowiedzialna matka. Wiceprezes Avivy mówi co firma chce pokazać.
Włosi oburzeni płaczącymi Szwedami Protesty włoskich władz i organizacji turystycznych wywołała reklama parku rozrywki w Goeteborgu w Szwecji, zniechęcająca do wakacji we Włoszech.
Tagi: business news, wiadomości, gospodarka, prosto z firm, gospodarka polska
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz