Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
ubezpieczenia oc
02.04.2013 16:18

Liberty Direct rezygnuje z reklamowania cen

- Odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia jakości usług - zaznacza Rafał Karski, dyrektor sprzedaży ubezpieczyciela.

Podziel się
Dodaj komentarz
Rafał Karski, fot. Liberty Direct

*- _ W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia jakości usług _ - zaznacza Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. Ubezpieczyciel pokaże w spotach wyniki rankingu _ Dziennika Ubezpieczeniowego _. *

Opracowane przez _ DU _ zestawienie pokazuje, na których ubezpieczycieli klienci narzekają najczęściej, a na których najmniej. Wskaźnik odzwierciedla względną liczbę skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej, która wynosi 100 procent. Im niższy wskaźnik tym mniej skarg od klientów i tym samym lepsza jakość obsługi. -_ S __ atysfakcję klientów potwierdzają także badania, z których wynika, że z naszych usług zadowolonych jest 97 na 100 klientów _ - mówi Rafał Karski.

Nowa kampania to spora zmiana, do tej pory firmy ubezpieczeniowe reklamowały przede wszystkim ceny, które - według nich - były najniższe. Podkreślanie jakości to nowość, ale nie zaskakuje biorąc pod uwagę ostatnie badania przeprowadzone na Gemiusa i e-Commerce Polska. Wynika z nich, że cena co prawda jest wciąż kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, ale coraz większą rolę odgrywa jakość. W badaniu wskazał na to co piąty.

Kampania Liberty Direct obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Czytaj więcej w Money.pl
Koniec podwójnego OC. Dla wszystkich kierowców Do końca 2012 roku ubezpieczyciele mogli automatycznie przedłużyć kończącą się polisę obowiązkowego OC.
Oto cała prawda o polskich kierowcach. OC jest im niepotrzebne Pojawiły się dramatyczne dane. Bez ubezpieczenia jeździ...
Reklama, która wytwarza wodę na pustyni Wewnątrz billboardu znajdują się instalację kondensujące i filtrujące wodę oraz zbiorniki.
Tagi: ubezpieczenia oc, ubezpieczenia, business news, wiadmomości, gospodarka, prosto z firm
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz