Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Orange chce zmienić postrzeganie swojej marki

0
Podziel się:

- Marka musi się zmieniać wraz oczekiwaniami klientów i konkurencją rynkową - mówił prezes spółki.

Bruno Duthoit, prezes Orange Polska
Bruno Duthoit, prezes Orange Polska (Źródło www.biuroprasowe.orange.pl)

Orange Polska wprowadza nową identyfikację swojej marki, która ma zmieniać i budować nowe doświadczenia klienta oraz odzwierciedlać myślenie firmy o technologii przez pryzmat człowieka, poinformował prezes Bruno Duthoit. Idzie za tym równoczesna zmiana oferty usług operatora, która ma zmierzać w kierunku jej upraszczania.

- Składamy nową obietnicę na rynku. Marka musi się zmieniać wraz oczekiwaniami klientów i konkurencją rynkową. Jednocześnie musi podkreślać wyrazistość i unikalną wartość. Świat technologii pędzi do przodu - kupujemy i dzielimy się informacją na zupełnie nowe, cyfrowe sposoby. Chcemy dostarczać więc rozwiązania proste i przyjazne, zmieniać i budować doświadczenia klienta. Wychodzimy z nowym sposobem działania i odpowiadania na potrzeby, żeby klient w gąszczu technologii nie czuł się zagubiony - powiedział Duthoit podczas konferencji.

Wskazał, że również dojrzałość rynku skłania do zmian, a szczególnie niższe bariery wejścia na rynek telekomunikacyjny, czy łatwa kopiowalność oferty marki.

- Atuty tożsamości Orange to bardzo szeroki wachlarz usług, bardzo dobrze rozwinięte kanały dotarcia do klienta, wyznaczanie nowych kierunków oraz myślenie o technologii przez pryzmat człowieka. Obszary kluczowe nowej identyfikacji to 'Liczy się to, co ważne dla ciebie', czyli oferta przez pryzmat potrzeb klienta - dodał prezes operatora.

Dla przykładu nowe Orange Biz ma być uproszczone do czterech planów dla firm, z naciskiem na możliwości korzystania z usług na całym terenie UE i docenienie lojalności klientów. Nowe pakiety dla klientów indywidualnych to Rodzinny, Komfortowy i Wygodny, obejmujące m.in. Internet, bezpieczeństwo w sieci czy TV. Operator udostępnia również m.in. aplikację 'Mój Orange' i możliwość szybkiego kontaktu z contact center. Orange będzie również oferował specjalną obsługę z myślą zarówno o najlepszych klientach (szczególnie biznesowych), jak również o seniorach.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)