Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
paczkomaty
13.05.2014 06:30

Paczkomaty InPost pojawią się w supermarketach

Urządzenia zostaną rozstawione w brytyjskiej sieci Morrisons. InPost zakłada, że do końca 2014 roku udostępni na Wyspach aż 1500 urządzeń.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Integer.pl)
Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl

Obecnie w Wielkiej Brytanii firma posiada prawie tysiąc maszyn. W lutym 2014 roku spółka informowała o sfinalizowaniu umowy z TfL - londyńskim zarządcą transportu miejskiego - na mocy której rozpocznie się instalacja sieci paczkomatów na parkingach przy stacjach londyńskiego metra.

W I kwartale 2014 roku grupa Integer.pl potwierdziła także finalizację umowy z VisualSoft - wiodącym dostawcą rozwiązań z zakresu e-commerce i specjalistą do spraw usług hostingowych oraz marketingu online. Plany grupy Integer.pl zakładają, że docelowo na Wyspach zostanie zainstalowanych aż 2000 rewolucyjnych urządzeń.

_ - Od kilku miesięcy ściśle współpracujemy z przedstawicielami InPost i omawiamy kwestie odpowiedniego ustawienia paczkomatów na terenie naszych sklepów w całej Wielkiej Brytanii - _ przyznaje Stacey Elsworth z Morrisons.

_ _

Rozpoczęła się także ekspansja paczkomatów w Azji i na Bliskim Wschodzie. Na mocy umowy z CX Courier – czołowym azjatyckim operatorem kurierskim - InPost rozstawi w Hong Kongu 300 Paczkomatów do końca 2016 roku. Pierwsze maszyny w tym regionie świata pojawią się już we wrześniu 2014 roku, a około 150 z nich zostanie zainstalowanych do końca 2015 roku.

Z kolei na Bliskim Wschodzie sfinalizowano umowę z Aramex Group - czołowym graczem na rynku usług logistyczno-transportowych, która pozwoli na stworzenie pierwszej na Bliskim Wschodzie i w Afryce transgranicznej sieci Paczkomatów InPost. Oficjalny start sieci nastąpi pod koniec 2014 roku i obejmie docelowo kilkanaście krajów, w tym m.in.: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabię Saudyjską, Oman, Bahrajn, Katar, Jordanię, Liban, Kuwejt, Egipt oraz Republikę Południowej Afryki.

Notowania Integer.pl na GPW w ostatnich trzech miesiącach

Wyniki spółki za zeszły roku obciążyły nakłady inwestycyjne. W 2013 roku zysk wyniósł 8,63 mln złotych. Rok wcześniej było to 47,19 mln złotych, co daje spadek o 82 procent. Integer wyjaśnia, że jest to wynikiem nakładów poniesionych na rozwój sieci paczkomatów. Zarząd spółki jest jednak przekonany, że dwucyfrowy wzrost e-commerce na całym świecie stanowi uzasadnienie prowadzonych działań, mających na celu rozwoju firmy na rynku krajowym i za granicą.

Tagi: paczkomaty, business news, strategie firm, wiadmomości, gospodarka, strategie, prosto z firm, zarządzanie, z rynku, czołówki, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz