Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Producent prezerwatyw myśli o kolejnej emisji akcji

0
Podziel się:

Jednym z najważniejszych wydarzeń dla spółki w 2013 roku był debiut na rynku NewConnect. Z oferty prywatnej Abpol pozyskał ponad 770 tys. zł.

Producent prezerwatyw myśli o kolejnej emisji akcji
(mat. prasowe)

Abpol, spółka notowana na NewConnect, powraca na rynek prezerwatyw. W ciągu 3 lat zamierza osiągnąć 10-procentowy udział w rynku. Dyrektor generalny Olgierd Wejner (na zdjęciu) zapowiada realizację kolejnych etapów rozwoju sprzedaży. Nie wyklucza pozyskania środków na inwestycje z giełdy.

Jednym z najważniejszych wydarzeń dla spółki w 2013 roku był debiut na rynku NewConnect. Z oferty prywatnej Abpol pozyskał ponad 770 tys. zł. Zgodnie z zapowiedziami wprowadził do oferty prezerwatywy nowej marki własnej _ You&Me _, z którą zamierza w ciągu 3 lat zdobyć 10 procent udziału w rynku. Ze swoją poprzednią marką własną prezerwatyw _ Rosetex _ spółka miała 23 procent udziału w rynku.

_ - Ubiegły rok był bardzo ważny dla spółki. Po trzech latach nieobecności na rynku prezerwatyw wróciliśmy do tej kategorii produktów. Udało nam się wprowadzić nowy asortyment do większości dystrybutorów w rynku tradycyjnym i części sieci convenience. Daje to solidne podstawy do kolejnego etapu rozwoju, czyli zwiększania obecności produktów w punktach detalicznych, co automatycznie przełoży się na zwiększenie poziomu sprzedaży _ - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Spółka wypracowała w 2013 roku zysk netto na poziomie 81 tys. zł wobec 97 tys. zł w 2012 r. Nieco gorszy wynik spółka tłumaczy dużymi nakładami poniesionymi na wprowadzenie nowych marek do sprzedaży.

_ - Po roku obecności na rynku NewConnect spółka bardzo pozytywnie ocenia decyzję o wprowadzeniu akcji do obrotu na alternatywnym rynku. Z perspektywy czasu nie tylko zyskała dodatkowy kapitał, ale też wiarygodność i zaufanie wśród swoich kontrahentów. Jednocześnie zakładamy także możliwość dalszego pozyskiwania kapitału poprzez giełdę szczególnie w celu realizacji kolejnych etapów rozwoju sprzedaży prezerwatyw _ - zapowiada Wejner.

W pierwszym kwartale tego roku spółka weszła do wielu nowych sieci handlowych. W styczniu Abpol wprowadził prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Pod koniec lutego poinformowała z kolei o rozszerzeniu swojego asortymentu w Kolporterze. Kilka dni później Abpol przedłużył umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres następnych dwóch lat. Pod koniec minionego kwartału produkty pojawiły się również na stacjach paliw Lukoil Polska.

Czytaj więcej w Money.pl

business news
giełda
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)