Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PTC S.A. operator sieci T-Mobile, zmieni nazwę

0
Podziel się:

Polska Telefonia Cyfrowa Spółka Akcyjna oficjalnie zmieni nazwę. Teraz będzie to T-Mobile Polska Spółka Akcyjna, w skrócie T-Mobile Polska S.A.

Na zdj. Miroslav Rakowski, prezes PTC/fot. mat prasowe
Na zdj. Miroslav Rakowski, prezes PTC/fot. mat prasowe
bECFMnvp

Za trzy tygodnie Polska Telefonia Cyfrowa Spółka Akcyjna oficjalnie zmieni nazwę. Teraz będzie to T-Mobile Polska Spółka Akcyjna, w skrócie T-Mobile Polska S.A. To nie jedyna ważna zmiana. Inny będzie też adres pod którym spółka będzie prowadziła działalność. Siedziba T-Mobile Polska S.A. mieścić się będzie w Warszawie, przy ul. Marynarskiej 12.

Co ważne dla klientów sieci, pozostałe dane operatora, w szczególności numer KRS, NIP, REGON i numery rachunków bankowych pozostają bez zmian. Zgodnie z zapisami Prawa Telekomunikacyjnego, zmiana nazwy i adresu firmy nie stanowi zmiany warunków umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, a tym samym nie powoduje możliwości bezkarnego rozwiązania umowy.

Uzyskanie potwierdzenia odpowiednich wpisów niezbędnych dla formalnego dokonania się powyższych zmian, planowany jest na dzień 27 maja 2013r.

bECFMnvr

Przychody Polskiej Telefonii Cyfrowej, spadły w 2012 roku o 1,9 proc. do 7,02 mld zł z 7,16 mld zł. Na koniec 2012 roku PTC miała 16,04 mln klientów wobec 14,16 mln rok wcześniej, czyli o 13,3 proc. więcej. Podczas prezentacji wyników finansowych szef T-Mobile Miroslav Rakowski (na zdjęciu) mówił, że jest z nich zadowolony. - _ Wyniki finansowe są niemal w 100 procentach zgodne z tymi, które zapowiadałem na początku 2012 roku _. Rakowski zapowiedział jednak, że spodziewa się najgorszego dopiero w tym roku. - _ Szacuję, że cały rynek skurczy się o 2-3 mld zł, czyli o 8-10 proc. _ – mówi Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Czytaj więcej w Money.pl
Play chwali się wyższą liczbą klientów. To już 9,1 mln Taki wynik firma zanotowała na koniec I kwartału tego roku. Jeszcze na koniec 2012 roku sieć Play obsługiwała 8,7 mln klientów.
Zobacz najlepsze, oldschoolowe reklamy Kto pamięta reklamy z kotem Ryśkiem albo bitującym bobrem?
Polacy zmieniają operatorów. Najchętniej na... W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku w Polsce sieć telekomunikacyjną zmieniło aż 936,5 tys. osób.
bECFMnvS
business news
prosto z firm
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)