10 milionów złotych netto rocznie - tyle będzie dostawać spółka Qumak od TP SA w ramach podpisanej właśnie umowy na wsparcie techniczne dla spółek operatora.
Qumak, którego prezesem jest Paweł Jaguś (na zdjęciu), wygrał przetarg Telekomunikacji Polskiej na zarządzanie obsługą techniczną klientów wszystkich spółek z Grupy TP. Zgodnie z umową Qumak będzie odpowiedzialny za utrzymanie i modernizację stanowisk pracy oraz szkolenia i zarządzanie kadrą. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów TP to 80 tysięcy miesięcznie.
W tej chwili informatyczno-technologiczna spółka obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.
_ - Jesteśmy na zaawansowanym etapie rozmów z kilkoma potencjalnymi klientami zainteresowanymi tego typu usługami. Niewykluczone, że wkrótce podpiszemy umowę z kolejną spółką z branży telekomunikacyjnej _ – zapowiada Paweł Jaguś, prezes Qumak.
Czytaj więcej w Money.pl