Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Rebranding Ernst&Young to pomysł nowego prezesa

Międzynarodowa firma doradcza zmieniła logo i nazwę marki. Rebrandingowi towarzyszy także zmiana na stanowisku prezesa.

Podziel się
Dodaj komentarz
(EY mat.pras.)

Międzynarodowa firma doradcza zmieniła logo i nazwę marki. Od lipca w oficjalnym użyciu jest nazwa EY. Rebrandingowi towarzyszy także zmiana na stanowisku prezesa.

Od lipca firmą pokieruje Mark Weinberger (na zdjęciu), wcześniej globalny szef działu doradztwa podatkowego. Zastąpił na tym stanowisku Jima Turleya, który odszedł na emeryturę po 12 latach kierowania firmą i 36 latach pracy w EY.

- _ To dla mnie zaszczyt kierować tak wielką organizacją. Jestem gotów sprostać wyzwaniom przed jakimi w dynamicznie zmieniających się czasach stoi nasza firma _ – mówi Mark Weinberger.

Weinberger (51 lat) obejmował już wiele kierowniczych stanowisk - zarówno w EY, jak i poza tą firmą. Ma bogate doświadczenie współpracy z sektorem publicznym w USA. Prezydent Bill Clinton powołał go do Amerykańskiej Rady ds. Ubezpieczeń Społecznych, a podczas prezydentury George'a W. Bush'a, Weinberger doradzał sekretarzowi skarbu państwa ds. regulacji podatkowych.

Rebranding Ernst&Young był jednym z jego pomysłów. Nazwa EY de facto nie jest nowa. Przez wiele lat była powszechnie używana przez pracowników i klientów firmy zamiennie z Ernst & Young, Ernst czy E&Y. - _ Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali globalnej _ - mówi Duleep Aluwihare, Partner Zarządzający EY w Polsce.

- _ Wykorzystanie powszechnie używanych skrótów to dobry pomysł _ - uważa Justyna Sikorska, specjalista ds. marketingu z Marketing Online. - _ Dzięki temu Ernst & Young zmieniając się na EY nie powinien stracić rozpoznawalności, a faktycznie zyskać na odświeżeniu wizerunku _ - uważa ekspert.

Sukcesywnie zmieniona będzie także identyfikacja wizualna firmy. - _ Logo EY będzie prostsze i bardziej nowoczesne, a stare oznaczenia będą sukcesywnie wymieniane _ - mówi Aluwihare. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan _ Building a better working world _.

Ernst&Young swoim posunięciem wpisuje się w trend odświeżania firm poprzez zmianę logo na bardziej symboliczne i minimalistyczne. Na polskim rynku takie zmiany dotyczyły min. Warty czy PZU. - _ W przypadku ugruntowanej pozycji i przywiązania do marki rebranding zdaje się być bardzo odważnym posunięciem tym bardziej, że chodzi o usługi finansowe, które często odwołują się do tradycji - _uważa Justyna Sikorska.

Dzięki tej zmianie, firma chce być postrzegana jako nowoczesna, dynamiczna, umiejąca sprostać potrzebom dzisiejszego świata. - _ Jednak pozostają pewne niuanse, które mogą utrudnić płynne przejście i pozytywne przyjęcie się nowej nazwy np. jak wymówić EY? _ - wskazuje Sikorska.

Bez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną. - _ Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki _ - tłumaczy Barbara Górska, dyrektor marketingu EY.

Nowe i stare logo Ernst&Young

EY zajmuje się świadczeniem usług audytorskich, doradztwem podatkowym, biznesowym i doradztwem transakcyjnym.

Czytaj więcej w Manager.Money.pl
On wie, co to porażka w biznesie - _ W Polsce unika się ryzyka i porażek, a przedsiębiorcy często wybierają bezpieczne branże i sprawdzone koncepcje _ - mówi Jeremy Gutsche, twórca portalu TrendHunter.com.
Instagram pionkiem w globalnej grze Facebooka? Ponad rok temu, Mark Zuckerberg ogłosił, że jego zespół przejmuje Instagram, ponieważ _ zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów napisanych na Facebooku _. Czy to był dobry pomysł?
Crowdfunding to świetne narzędzie finansowania biznesu - _ To szansa na szybki przypływ gotówki, bo przeciętna kampania promocyjna na tego typu platformach wynosi 2 miesiące _- mówi Paweł Tomczyk, dyrektor zarządzający Rearden Technology S.A.
Tagi: ernst&young, business news, strategie firm, wiadmomości, wiadomości, gospodarka, manager, strategie, prosto z firm, z rynku, gospodarka światowa
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz