Notowania

rynek mediów
10.10.2013 12:20

Rewolucyjne zmiany w "Financial Times". Postawią na internet

- Proces wydawania gazety w stylu z lat siedemdziesiątych jest martwy - obwieścił redaktor naczelny dziennika.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Financial Times/CC BY 2.0/wikimedia commons)
Lionel Barber

Dziennik_ Financial Times _ zamierza w pierwszej połowie przyszłego roku przejść na jedno globalne wydanie drukowane zamiast obecnych aktualizowanych edycji i podnieść rangę swego portalu internetowego, na którym publikowane będą najświeższe, _ gorące _ wiadomości.

Na zdjęciu Lionel Barber, redaktor naczelny _ Financial Times _

_ - W przyszłości nasz produkt drukowany będzie czerpać z oferty internetowej, a nie odwrotnie _ - zapowiedział redaktor naczelny_ Financial Times _ _ _ Lionel Barber w informacji dla pracowników, zamieszczonej także na portalu internetowym. _ - Proces wydawania gazety w stylu z lat siedemdziesiątych jest martwy _ - obwieścił.

Globalne wydanie drukowane będzie się koncentrować na analizach, danych i grafice. Z kolei w wydaniu internetowym materiały będą publikowane z uwzględnieniem najlepszych czasów oglądalności, podobnie do programów telewizyjnych. Na portalu internetowym znajdą się też treści z wydania drukowanego i materiały z innych źródeł.

_ - "Financial Times" po raz pierwszy ukazał się w 1888 roku. Dziś liczba abonentów wydania online o ponad 100 tysięcy przekracza liczbę abonentów wydania drukowanego _ - wskazał Barber. Podkreślił, że gazeta jest coraz częściej czytana na ekranach komputerów osobistych, na tabletach i smartfonach, i wskazał na konieczność przystosowania się do tej sytuacji.

Czytaj więcej w Money.pl

Tagi: rynek mediów, financial times, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager, prosto z firm, pap
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz