Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
nc+
29.03.2013 12:32

UOKiK zbada umowy telewizji nC+

Klienci skarżą się, że spółka jednostronnie zmienia zawarte wcześniej umowy.

Podziel się
Dodaj komentarz
(nC+/mat.pras.)

Jednostronna zmiana warunków w umowach - takiego przewinienia w działaniach nowej platformy nC+ dopatruje się urząd antymonopolowy.

(na zdjęciu Beata Mońka, wiceprezes nC+)

- _ Dostajemy po kilkadziesiąt skarg dziennie _ - mówi w rozmowie z Money.pl Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - _ Rozważamy wszczęcie postępowania wobec nC+ _ - dodaje.

Jak zaznacza Małgorzata Cieloch, sprawa dotyczy przede wszystkim dotychczasowych klientów telewizji „n”, którzy skarżą się na to, że nowy operator jednostronnie zmienia im umowy, które mieli zawarte na czas określony, np. w zakresie ceny czy oferty programowej.

- _ Takie działania są niedopuszczalne. Każdy abonent ma prawo korzystać z umowy na takich warunkach, na jakich została ona zawarta _ - podkreśla Małgorzata Cieloch.

O sprawie zrobiło się głośno, bo od kilku dni abonenci połączonych platform Cyfra+ i „n” dostają listy z propozycją nowej oferty nC+. Jeżeli nie wypowiedzą umowy do 19. kwietnia, wówczas _ automatycznie _ mają przejść na nowe umowy, na kolejne 1,5 roku.

Tymczasem jeszcze kilka dni temu wiceprezes nC+ Beata Mońka zapewniała w rozmowie z Money.pl: - _ Każdy z klientów będzie traktowany indywidualnie, więc jeszcze raz zachęcam do kontaktu z naszymi przedstawicielami. Każdy klient korzystał z innego pakietu, więc dla każdego mamy inna ofertę _ – przekonywała, dodając że oferowane pakiety są bardzo _ elastyczne _.

Tagi: nc+, business news, manager, prosto z firm
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz